Hei jeg er da fra Arendal og har kikket litt på RR i ca over et år nå. Synes de er fantastisk fine og virker som en hund med bra tempramang.
Jeg har allerede en liten Dvergpinscher tispe på 6 år. Jeg går litt på utstilling med henne og hun gjør det bra i ringen og ser ut til å trives der. Ellers så pleier vi å gå turer å kose oss så ofte vi kan..hun er en skikkelig kosebamse noe som passer godt til meg.
Kunne kanskje tenke meg en stor hund i fremtiden og da virker RR som en fin hund synes jeg. Så nå er jeg her inne på for å plukke opp litt info om rasen og lignende
Velkommen til forumet til de fantastiske Ridgebackene! Du bor i Arendal, og da er du jo heldig med at der er det en distriktsrepresentant for RR-klubben som holder gjevnlig treff! Dit får du ta en tur, vet'u!
Så på hjemmesiden din at du er en del på utstillinger og gjør det bra, så da ses vi kanskje i Bø? Du får komme bort til oss!
hehe ja det må dere gjerne gjøre, hvis dere finner meg. Vi stiller jo i ringen klokka 9, vi stiller får resultater og drar igjen, men kan jo kanskje ta en runde å kikke litt på RR`ene, hvis samboeren min vil da, det er han som kjører bilen så spørs om han har lyst til å labbe rundt så lenge men vi får se
Hva heter hun? Hun hadde veldig likt uttrykk som dvergpincheren til en venninne av meg som heter Cleopatra, husker ikke det fullstendige stamtavlenavnet men det skal jeg sjekke opp.
Da er det ikke rart jeg sytes de liknet for de har samme mor!!!
Tenk å se det utfra et bilde, nå er jeg imponert over meg selv
Hun heter Born To Be wild Betty Black og er black and tanfarget, født i 2002. Skal gi henne beskjed om å kikke inn her så kan hun kontakte deg om hun vil!
Kjempesøt mini-RR! Og som du skrev i gjesteboka mi så bor vi bare noen hundre meter fra hverandre. Bare å ta seg en tur om du vil hilse på mine RR´er!
Hilsen GT rett nede i gata!