til Zera får den, fordi kasan er VELDIG ivrig når det er løpske tisper i nærheten
 til Zera får den, fordi kasan er VELDIG ivrig når det er løpske tisper i nærheten  

Moderator: Gunn Tove

Og Kia - vi ses vel i bodø  16/17 juni ? Zera kommer også
 Og Kia - vi ses vel i bodø  16/17 juni ? Zera kommer også  Og Irma - kommer du til Harstad? hadde vært moro å treffe dere igjen begge to
 Og Irma - kommer du til Harstad? hadde vært moro å treffe dere igjen begge to  

Følger spent med TCK, så får du underrette meg etterhvert som ting skjer. Vi har jo en sønn som har egen leilighet, så det spørs om ikke han kommer til å få låne Kasan når det står på som verst
 Følger spent med TCK, så får du underrette meg etterhvert som ting skjer. Vi har jo en sønn som har egen leilighet, så det spørs om ikke han kommer til å få låne Kasan når det står på som verst  ( Tror ikke han vet hva han har sagt ja til
 ( Tror ikke han vet hva han har sagt ja til  , fordi jeg tror jeg vet om en som kommer til å ligge å HYYYYYLE å vil hjem da)
 , fordi jeg tror jeg vet om en som kommer til å ligge å HYYYYYLE å vil hjem da) Kanskje det er noe i dette? Nala er vel ganske lita og nett av vekst?
 Kanskje det er noe i dette? Nala er vel ganske lita og nett av vekst?Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester