Mamma er glad i meg likevel, og hadde vi hatt større plass så hadde jeg nok fått meg en lekekamerat om ikke lenge. Men som hun sier, da må vi nok ha en ekstra king size seng og muligens flere puter!
  Mamma er glad i meg likevel, og hadde vi hatt større plass så hadde jeg nok fått meg en lekekamerat om ikke lenge. Men som hun sier, da må vi nok ha en ekstra king size seng og muligens flere puter!Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
 Mamma er glad i meg likevel, og hadde vi hatt større plass så hadde jeg nok fått meg en lekekamerat om ikke lenge. Men som hun sier, da må vi nok ha en ekstra king size seng og muligens flere puter!
  jag förstår. Nej här i huset är Lezo enda barnet än så länge, bortskämd med massa kos. För tiden överlycklig när han får lov att sova på sovrummet eftersom far i huset inte är hemma, dock inte i sängen, han börjar bli för stor för det.
 jag förstår. Nej här i huset är Lezo enda barnet än så länge, bortskämd med massa kos. För tiden överlycklig när han får lov att sova på sovrummet eftersom far i huset inte är hemma, dock inte i sängen, han börjar bli för stor för det. 

Min mor er garrys busandy kinga nala, og min far er makandas cilemba shark.  Kanskje vi har samme mor????
  Min mor er garrys busandy kinga nala, og min far er makandas cilemba shark.  Kanskje vi har samme mor????Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester