Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Simira skrev: Sover hele natten, og er flink til å legge seg å sove om vi putter ham i bur-innhengningen på stua (forutsatt litt aktivitet i forkant, såklart).

Elisabet skrev:Simira skrev: Sover hele natten, og er flink til å legge seg å sove om vi putter ham i bur-innhengningen på stua (forutsatt litt aktivitet i forkant, såklart).
Altså: nå VIL jeg ikke høre mer om rolige, greie valper!!!
Neida.... han ser helt skjønn ut altså! Skikkelig god gutt! Og veldig heldig som har en "storebror" å kose seg med

Elisabet skrev:Herlig! Sånn ser en ekte Ridgeback ut
Prøvde å vise bildet til lille frøkna her, men hun er alt for opptatt med å jakte på teppet sitt

Simira skrev:Så lenge det ikke er hendene og armene dine hun jager, så synes jeg du skal være fornøyd jeg! For jeg regner med at tennene ikke er noe rundere der i huset...
 Alt for mange fristelser her i verden for store valper
 Alt for mange fristelser her i verden for store valper  
Elisabet skrev:Simira skrev:Så lenge det ikke er hendene og armene dine hun jager, så synes jeg du skal være fornøyd jeg! For jeg regner med at tennene ikke er noe rundere der i huset...
.....hender, armer, føtter, tær....... har jeg glemt noe? Ja, langt hår som slenger rundt hoder på små jenter på ca 1m over bakkenAlt for mange fristelser her i verden for store valper
Simira skrev:Du glemte leggene. Du har vel sånne små, løpende legger i hus også, du?
 Leggene er veldig artige å jakte på - både de små og de store, og de trenger nødvendigvis ikke løpe
 Leggene er veldig artige å jakte på - både de små og de store, og de trenger nødvendigvis ikke løpe   Men syns hun begynner å bli veldig flink når det gjelder ungene altså! Vi har rett og slett holdt dem adskilt mye av tiden når vi ikke kan være oppe i situasjonen og kan ha kontroll på begge parter. Og så passer vi på at hun ikke får erfaringer på å hoppe og tulle med ungene når de er sammen. Dessuten begynner ungene å bli utrolig flinke til å stå helt stille hvis hun kommer farende og vi ikke er i nærheten, og har skjønt at om hun tygger eller biter på dem når de koser med henne så må de bare reise seg og gå sin vei
 Men syns hun begynner å bli veldig flink når det gjelder ungene altså! Vi har rett og slett holdt dem adskilt mye av tiden når vi ikke kan være oppe i situasjonen og kan ha kontroll på begge parter. Og så passer vi på at hun ikke får erfaringer på å hoppe og tulle med ungene når de er sammen. Dessuten begynner ungene å bli utrolig flinke til å stå helt stille hvis hun kommer farende og vi ikke er i nærheten, og har skjønt at om hun tygger eller biter på dem når de koser med henne så må de bare reise seg og gå sin vei   Skjønne unger altså!
 Skjønne unger altså!Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester