Har lest uendelig mye om hvor lang tur, belastning av ledd osv. og er veldig nysgjerrig på hvor langt andre rr folk går/gikk med valpen?
Min kunne nok gått veldig langt, men tar henne på en ca 1O min tur om dagen, varierer stedene. Leser man skal øke 5 min i mnd. nå er den vel snart 3 mnd. Nå skal det jo også sies at det er ekstremt kaldt ute noen steder (kler på min
 ). Dette begrenser jo hvor lenge man er ute.
 ). Dette begrenser jo hvor lenge man er ute.

Da er det godt å vite litt hvor mye en valp har godt av og gå. Siden jeg bor nær en by må jeg gå et lite stykke (noen få min.) før jeg kommer til skog. Hun har blitt veldig tøff og drar av sted i båndet. Har begynt med små øvelser som å stoppe når hun trekker avsted og godbit når hun går ved siden -meeen alt annet er jo så mye mer spennende, så når jeg gjør stopp øvelsen virker det som om hun blir ganske så stresset
 Da er det godt å vite litt hvor mye en valp har godt av og gå. Siden jeg bor nær en by må jeg gå et lite stykke (noen få min.) før jeg kommer til skog. Hun har blitt veldig tøff og drar av sted i båndet. Har begynt med små øvelser som å stoppe når hun trekker avsted og godbit når hun går ved siden -meeen alt annet er jo så mye mer spennende, så når jeg gjør stopp øvelsen virker det som om hun blir ganske så stresset   

Er jo som du sier Hilde maange svar
 Er jo som du sier Hilde maange svar  

Valpene lærte
  Valpene lærte