YAHOOO fytti å herli livet er

Gå til Beyo - Bel, der har Sissel og Hilde lagt ut bilder av hele kullet....pass på, et blikk og du blir verpe....eller rettere sagt valpesyk!
http://www.beyond-belief.org/velkommen.html
Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

).  Ryktene sier imidlertid at han havner i noen av de beste hender jeg kan tenke meg...og så kan jeg fortsatt følge med på sidelinja
 ).  Ryktene sier imidlertid at han havner i noen av de beste hender jeg kan tenke meg...og så kan jeg fortsatt følge med på sidelinja  

'en, for så å sette i et hyl hvis det var noe nytt.
'en, for så å sette i et hyl hvis det var noe nytt.   Rart å tenke på nå egentlig, virka så lenge siden, også har jeg bare hatt lille gutten i to måneder. Utrolig mye som har skjedd på de månedene og nå er han blitt 24 kg!
 Rart å tenke på nå egentlig, virka så lenge siden, også har jeg bare hatt lille gutten i to måneder. Utrolig mye som har skjedd på de månedene og nå er han blitt 24 kg!
 Slutta å bære Lucas når ryggen bgynte å verke og da var han 15 kg.
  Slutta å bære Lucas når ryggen bgynte å verke og da var han 15 kg.

Jeg har hatt nr 7 nå i en uke - Indy. Og det er stor forskjell fra da jeg hentet han, det er mer fart og han har inrettet seg etter familiens vaner og tempo ( sover hele natten og fra i 6 tiden sover han i senga vår frem til vi står opp
  Jeg har hatt nr 7 nå i en uke - Indy. Og det er stor forskjell fra da jeg hentet han, det er mer fart og han har inrettet seg etter familiens vaner og tempo ( sover hele natten og fra i 6 tiden sover han i senga vår frem til vi står opp  ) Vi har en rr fra før på  2 1/2 år og det går bare kjempefint. Lykke til BenteB, vi snakkes vel
 ) Vi har en rr fra før på  2 1/2 år og det går bare kjempefint. Lykke til BenteB, vi snakkes vel  

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester