Asta Marie og Håvard
Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

amstene skrev:Vi skal hente valpen i Kongsvinger! Det blir et langt stykke å kjøre, men men :) I neste uke skal vi dra nedover for å hilse på oppdretteren slik at vi blir godkjent som valpeeiere, og om ca 1 måned blir det ny tur for å hente boffeloffen vår :) Gleder oss! Håper dere også får tak i en valp snart!!!
Fint_lite skrev: jeg og min samboer skal snart ha valp fra kongsvinger!! EvangelioSkal hilse på han til søndag!!
jepp, er der i fra!!amstene skrev:Fint_lite skrev: jeg og min samboer skal snart ha valp fra kongsvinger!! EvangelioSkal hilse på han til søndag!!
Skal dere hente fra Kennel Ezperanza eller? For i såfall blir deres og vår valp søsken :) Vet ikke hvilket navn valpen vår har enda da men, vi skal uansett forandre det slik at Toya blir navnet til daglig :)
De veide nå ca 3 kg, og de er jo så snåle å se på..litt små klønette da de gikk, de lekte med hverandre, to stykker hadde knurre leken!! haha..ble leken for vil kom hundemamma og skilte de. En utrolig flott, dyktig og tolvmodig mor! Og så var det litt mat igjenn og plutselig så lov alle og sov....det skiftet fort fra sove, spise, leke, spise og sove...Nå gleder vi oss bare enda mere til å få hjem nurket!!Fint_lite skrev: Vi var der i går...herremin så skjønne! .Nå gleder vi oss bare enda mere til å få hjem nurket!!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester