det jeg lurer på er: Hun får av og til skjelvinger når hun ligger å sover..hele valpen rister liksom
 oppdretter forberedte oss på "krampeanfall"fordi de vokser så fort...er dette noe alle har?
 oppdretter forberedte oss på "krampeanfall"fordi de vokser så fort...er dette noe alle har?Moderator: Gunn Tove

oppdretter forberedte oss på "krampeanfall"fordi de vokser så fort...er dette noe alle har?
 oppdretter forberedte oss på "krampeanfall"fordi de vokser så fort...er dette noe alle har? Voksesmerter derimot er vel ikke helt uvanlig, men at hun skal få kramper......nei det er for meg helt ukjent.
 Voksesmerter derimot er vel ikke helt uvanlig, men at hun skal få kramper......nei det er for meg helt ukjent.

ser ikke ut til å plage henne... men rister skikkeli av og til
 ser ikke ut til å plage henne... men rister skikkeli av og til  Det oppdretter sa var at dette var sjelden...krampeanfall pga at de vokser fort...var visst stort sett bare hann-hunder som fikk d
 Det oppdretter sa var at dette var sjelden...krampeanfall pga at de vokser fort...var visst stort sett bare hann-hunder som fikk d  hikke har vi også ofte hær..
 hikke har vi også ofte hær..  særlig i forbindelse med at hun sover...d irriterer henne litt
 særlig i forbindelse med at hun sover...d irriterer henne litt 
 Leo har og "sjelvinger" når han sover, bena og hele kroppen rister (kan se ut som han løper) forige hunden vi hadde gjorde det og...de er nok bare i drømmeland
 Leo har og "sjelvinger" når han sover, bena og hele kroppen rister (kan se ut som han løper) forige hunden vi hadde gjorde det og...de er nok bare i drømmeland 
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester