RR i Tromsøområdet

Moderator: Gunn Tove

Re: Masithela´s Red Ziwa

Innlegg Simira » Man Sep 06, 2010 7:41 pm

Annette skrev:
Simira skrev:
Oi, dere gir henne åpenbart mer mat enn han her får! Nærmer seg 14 kg nå tenker jeg, men øker matmengden litt nå.


Det behøver ikke å ha noe med mer eller mindre mat å gjøre. Valper vokser i rykk og napp i den perioden


Nei, kanskje litt dårlig formulert av meg. Vi hadde altså planlagt å øke mengden mat uavhengig av postingen til Jorid, siden jeg synes han godt kan være litt rundere. Og er konstant sulten, men det er noe jeg håper han holder på... :-?
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Kent » Søn Sep 12, 2010 9:34 am

Idag skal Khan og Ziwa møtes for første gang, sola skinner ute og det ser ut som det blir en perfekt dag :)
Den siste uken har vi forresten møtt 3 andre stolte Ridgebacker og eiere :)
Mandag var det Heidi og Zita, Onsdag var det Chris og Aron og igår var det Anneli og Shiira :) Har vært en strålende uke :)
Khan er forresten i slekt med Aron og er egentlig ganske like på gemytt på mange områder. Det viser seg nemlig at Aron har Gatsby som bestefar, og siden Khan har han som far, så er dermed 16 uker gamle Khan onkel til 2 år gamle Aron....spesielt, men veldig morsomt!!

Har også hørt at det er en til Ridgeback i Tromsø som er navnebror til Khan. Han skal være godt voksen og ca 55 kilo STOR :) Han hadde vi likt å møtt :)
Kent
 
Innlegg: 6
Registrert: Tir Aug 03, 2010 1:43 pm
Bosted: Tromsø

RR kveld torsdag den 16 Sept.

Innlegg Kent » Tir Sep 14, 2010 4:15 pm

Hei.

Vi prøver å få til en kveld sammen på torsdag klokken 1800.
Kommer tilbake med sted i morgen onsdag.
Ikke noe stort opplegg dette, bare møtes å bli kjent :)
Kent
 
Innlegg: 6
Registrert: Tir Aug 03, 2010 1:43 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Kent » Ons Sep 15, 2010 4:53 pm

Vi møtes like ved der jeg bor, adressen er Sjurelvveien 68, 9100 Kvaløysletta. Oppmøte er torsdag klokken 1800.

http://kart.finn.no/?lng=18.75996&lat=6 ... tab=search
Kent
 
Innlegg: 6
Registrert: Tir Aug 03, 2010 1:43 pm
Bosted: Tromsø

Re: RR i Tromsøområdet

Innlegg Lene » Tir Feb 19, 2013 1:47 pm

Satser på at å svare på en gammel tråd trigger litt mer respons enn å lage en ny :)

Vi er nylig flyttet til Tromsø og ønsker oss turkompiser (som også kan gi oss hundeturtips). Leo er 3 år, og kan brumme litt ved første møte, men går som regel godt overens med andre hunder. Har lagt inn ønske om å bli med i Nord Norge-gruppa på facebook, så får bare vente til jeg blir godkjent der.
Matmor til Leo født 21. oktober 2009
Lene
 
Innlegg: 163
Registrert: Tor Okt 29, 2009 1:30 pm
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til RR-Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron