LEKEKAMERAT?

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

LEKEKAMERAT?

Innlegg Hanne Christine » Man Okt 09, 2006 11:26 pm

Hei hei!

Noen som har RR og ikke bor så veeeldig langt unna Vågå i Gudbrandsdalen? Lollo ønsker seg lekekamerater! Hun er 3 år og heter egentilg Makanda's Epesi Lollo. Hadde vært morro og høre fra søsknene hennes også hvis noen av dem er her inne :)

:D

Lollo og Hanne
Hanne Christine
 
Innlegg: 20
Registrert: Tor Nov 25, 2004 2:00 am
Bosted: Vågå

Innlegg knuti » Lør Nov 25, 2006 8:59 pm

Hei!

Jeg og Leo på 3 år bor i Trondheim, men er store deler av hver sommeren i Vågå da jeg flyr paraglider.
I sommer så var jeg og Leo der i nesten 2 mnd, masse fin flyging og fine turer i fjellet med Leo, Vågå er ett fantastisk sted! :D Hadde vert fint med en RR kompis når vi er der.
knuti
 
Innlegg: 13
Registrert: Ons Sep 08, 2004 9:10 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Hanne Christine » Søn Nov 26, 2006 3:05 am

Hei :D

Nei så artig!!! Syntes jeg så en ridgeback på luftsportsenteret i sommer.. Men trodde det bare var syner #-o ! Kjempegøy! Vi er jo nødt til å treffes til sommeren da!! =D>

Flere som vil være med på RR lek i Vågå i sommer?
Hanne Christine
 
Innlegg: 20
Registrert: Tor Nov 25, 2004 2:00 am
Bosted: Vågå

Innlegg knuti » Man Nov 27, 2006 7:05 pm

Hehe, neida, det var nokk ikke syner du så, det var nokk Leo ja. Han trives så godt i Vågå han også. Hver gang vi er der, så blir han helt vill. Endelig masse plass å løpe på, og mange som vill leke!! :D

Ja vi må treffes til våren/sommeren. Regner med at jeg er drar til Vågå allerede i påska.
knuti
 
Innlegg: 13
Registrert: Ons Sep 08, 2004 9:10 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Hanne Christine » Man Nov 27, 2006 11:19 pm

KJEMPEGØY!!

Lollo gleder seg til å leke på ekte RR vis :twisted: Det er ikke så mange andre på den størrelsen her oppe ;-)

Send meg en melding når du er her da!
Hanne Christine
 
Innlegg: 20
Registrert: Tor Nov 25, 2004 2:00 am
Bosted: Vågå


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron