sove på kaldt rom??

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg fot » Tir Sep 20, 2005 3:51 pm

benedicte skrev:
Hvordan orker dere å ha rr på soverommet? Mannen min og jeg blir jo holdt våkne halve natten med høylytt snorking.... Nei hun må nok sove i stua...


Hehe, når du har sovet med en RR på soverommet fra han var liten valp klarer du nesten ikke å sove hvis han ikke er der. Hver gang Simba er på besøk hos mine foreldre er det så stille her at vi nesten ikke får sove. Ingen som sukker, knurrer, bjeffer, løper og sleiker seg i søvne. Og ingen som vekker oss om morran når klokka ringer med et vått nuss eller to i øret... :roll: HALLO NÅ MÅ DERE SE Å KOMME DERE OPP!!!!.....ORKER IKKE Å HØRE PÅ KLOKKA MER!!!....neste skritt blir vel at han lærer seg hvordan den skrus av.... [-X

Nå har vi innredet buret hans med tepper over og sakkosekken i bunn, og når det blir kaldere snekrer jeg ei ramme sånn at buret kommer ca 10cm over gulvet.....
HVA?? duller vi for mye??....næææh, det kan jeg da ikke tro :cool:
er jo fra afrika jo :)....
fot
 
Innlegg: 45
Registrert: Søn Apr 25, 2004 5:07 pm
Bosted: Oslo... på flyttefot til Trondheim til sommeren

Innlegg Chryssi » Tir Sep 20, 2005 4:48 pm

neste skritt blir vel at han lærer seg hvordan den (vekkerklokka) skrus av....



det har kato gjort to ganger! :mrgreen:

hadde klokkeradioen stående på gulvet noen cm innunder senga for en stund siden da jeg ikke hadde noe egnet hylle eller nattbord (har ofret natbordet til fordel for senga til gutten. nå har vi hylle over senga i stedenfor). den hadde en snoozeknapp på toppen. to ganger skjedde det at kato tråkka bestemt på den :sjokk: etter at diverse andre metoder ikke fungerte og jeg ikke hadde stått opp på 10-15 min (liker å høre litt på radio mens jeg våkner..). Ble så imponert at jeg sto opp da ja ;-)
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Forrige

Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron