berømte RR-eiere :)

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Irene » Tor Des 07, 2006 10:28 am

Han ene som spilte brannmann i en Norsk serie for noen år siden har RR.
Og siden jeg bor på HILTON (kjent) og har RR så.... \:D/
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Helena » Man Des 11, 2006 7:58 pm

Mikael Persbrandts hund Wasco finns med i en ny Beck-film, "Flickan i jordkällaren"... Han passerar kameran vid ett mycket kort tillfälle...men de va rätt kul att se.. :)
Helena
 
Innlegg: 22
Registrert: Ons Nov 15, 2006 12:03 pm
Bosted: Lima

Innlegg Gunn Tove » Tir Des 12, 2006 9:04 am

Stilig da skal jeg se den filmen!!!!!!!!!!!!! Wasco er jo bare så skjønn!!!!
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Helena » Tir Des 12, 2006 11:19 pm

Gunn Tove skrev:Stilig da skal jeg se den filmen!!!!!!!!!!!!! Wasco er jo bare så skjønn!!!!


Ja,det är klart du måste... :)
Helena
 
Innlegg: 22
Registrert: Ons Nov 15, 2006 12:03 pm
Bosted: Lima

Innlegg Life » Fre Des 29, 2006 7:28 pm

Mikael Persbrant og Maria Bonnevie kjøpte Wasco sammen, men Wasco bor igjen i Sverige. Leste en ganske lang artikkel i KK, et portrettintervju med Bonnevie for noen år tilbake, på alle bildene i bladet hadde hun med seg Wasco som valp :D Mr. Persbrant reiser sikkert endel i forbindelse med jobben, så Wasco bor mer eller mindre hos Anna-Karin Hager tror jeg :D Hilste på Wasco på Vikingeskipet i år, han er nemelig "farbror" til min Chillie :razz: Flott hund, litt av en personlighet :D Har jeg lest et sted at Sean Connery (ex-Bond) har eller hadde RR? Ble litt usikker, men jeg tror det :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

hehe

Innlegg siljealise » Lør Des 30, 2006 5:31 pm

Enda en god grunn til å "tilfeldigvis" møte Persbrandt :mrgreen:
siljealise
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 29, 2006 10:34 am
Bosted: Trondheim

Innlegg Joa » Tir Jan 23, 2007 9:55 am

Igårkveld var jeg og så Blood Diamond, den nye filmen til Leonardo DiCaprio og Djimon Hounsou. Gleden var stor da jeg så en flott Ridgeback, det var like før jeg reiste meg opp og ropte "Se! En Ridgeback!!" :mrgreen: men klarte å holde meg. Av en eller annen merkelig grunn ble jeg og samboeren sittende som to stolte haner resten av filmen... :roll:

Dersom noen har lyst å se en nesten 2,5 timer lang film for en bitteliten scene med en Ridgeback er dette absolutt filmen! Scenen er nokså tidlig i filmen, når de er på farmen til Colonel Coetzee i Cape Town, Sør-Afrika. Men NB! det er IKKE filmen man tar med barn på... [-X

Elisabeth.
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg Life » Tir Jan 23, 2007 5:28 pm

Ja det er vel stor sjanse for å få kontakt med "Persbrandt", hvis du "tilfeldigvis" passerer han på gata med en RR i bånd :mrgreen:
Når det gjelder filmer har vel de fleste sett "Flukten fra Kalahari" (tror den heter det) I den har en RR "nesten" hovedrollen!!! Om du ikke har fått den med deg, er den verd å se for RR-elskere :D
Liv og jentene ;-)
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Gunn Tove » Tir Jan 23, 2007 9:49 pm

"Flukten fra Kalahari"??? Den må skaffes eller leies!!!
Sånne ting burde da stå i papirene når en kjøper RR-valp! :D
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Anne » Ons Jan 24, 2007 6:57 pm

Ja, den burde det!!!

Er det en gammel film ? Aldri hørt om den...
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Life » Ons Jan 24, 2007 7:20 pm

Tja.....er ikke riktig sikker på årstallet, men den er ikke så gammel, tidlig 90-tall kanskje. Hvis jeg ikke husker feil så handler den om to barn som mister sin familie og må krysse Kalahari sammen sin gode venn, en ridgeback :razz: Det er ikke en sånn typisk Disney-hunde-film, syns å huske at den var ganske dramatisk! Har faktisk hatt den en gang, men nå er jeg ikke sikker på hvor jeg har gjort av den :mad: Regner med å ha lånt den bort, og ikke fått den tilbake, typisk!!! Har liksom ikke tenkt på den før jeg leste innleggene her. Vet ikke om den fins på DVD, den jeg hadde var en VHS.
Liv :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Joa » Ons Jan 24, 2007 8:41 pm

Kan det være denne du tenker på kanskje?

www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=WD3365503DVD
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg Life » Ons Jan 24, 2007 9:38 pm

JAA.....den er det vettu :D Fant den selv også, etter å ha lett litt på nettet. Å så tenk at jeg ikke husket at det var en meget ung Reese Witherspoon i hovedrollen da......det var dårlig [-X men må vel kunne unnskyldes siden det antagligvis er en av hennes første filmer ;-) Filmen er bra den, uansett om du elsker RR, eller ikke, så løp å kjøp =D>

Å "ja" GT, den er verd å ha i hylla når valpekjøperne banker på døra :D

Liv og jentene
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Gunn Tove » Tor Jan 25, 2007 11:07 am

OI! =D>
Litt teit spørsmål kanskje, men når det står "undertekster: engelsk" betyr det da at den ikke er tekstet til norsk?
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Anja » Tor Jan 25, 2007 11:17 am

Får den billigere Play for de som vil bestille
http://www.play.com/DVD/Region_1/CART/3 ... =0&cur=258
Bare 12.29 euro og fri frakt om jeg ikke tar feil.
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron