Hva skulle du ønske du gjorde annerledes da du fikk RR?

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Hefo » Man Okt 26, 2009 5:21 pm

Gnubel skrev:Noen som har RR som lever på gulvet?


Min ligger på gulvet, når jeg har fyrt i ovnen... Helst på et teddy teppe. :roll:
Teller det ??? :cool:
Hilsen Hege og Nala :pote:
Hefo
 
Innlegg: 156
Registrert: Ons Okt 19, 2005 1:57 pm
Bosted: Kirkenes

Innlegg Heiditr » Tir Okt 27, 2009 9:37 am

Vi hadde en RR som låg på golv et.... :oops:

Men på eit eller anna vis så kom han seg opp i ein gammal lenestol, så vart det ein gammal sofa. Deretter fotenden i senga til jenta vår (ho var 5 og tok ikkje så mykje plass...) No har Stitch eigen hundesofa :oops: og jenta har fått seg større seng :oops:

Men han veit kva møblar han skal holde seg unna, så lenge vi er i hus...

Eg er egentlig veldig fornøgd med måten vi oppdro Stitch på. Og eg er veldig sikker på at buret kjem til å vere ein viktig del av neste rr sin oppvekst også. Bare så greit å ha bikkje som liker seg i buret, og går dit frivillig.

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Annette » Tir Okt 27, 2009 11:13 pm

Gnubel skrev:Noen som har RR som lever på gulvet?


På hva-for-noe???

Hehe! Sjeldent...med mindre jeg legger et gammelt ullteppe rett foran vedovnen.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Joa » Tir Okt 27, 2009 11:17 pm

Hehe, nei her i gården ligger det vel konstant et laken / teppe og aller helst også en dyne hun kan pirke på med foten og få krype under, på ene delen av sofaen....det er jo bare kjempekos med en RR som bare vil krype inntil deg og nyte livet :smile:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg Kango » Tir Okt 27, 2009 11:54 pm

Hun har sin egen madrass, to saueskinn og et stort bur med flere tepper/dyner i stuen, sengen til eldstemann og ellers alt som er mykt og varmt rundt om i huset. Men å ligge rett på gulvet gjør hun kun om det er en stor solstråle akkurat der! :D
Britt-Iren :)
Kango
 
Innlegg: 73
Registrert: Tor Jan 18, 2007 8:18 pm
Bosted: Askøy

Innlegg Gnubel » Ons Okt 28, 2009 4:01 pm

Jeg mente jo ikke rett på gulvet uten noen form for pute. Jeg lurer mest på om det er nødvendig for dem å ligge høgt.

Greit å slippe sølete labber i sofa'n. Vi satser vel på at hun skal få regjere i en gammel skinnstol vi aldri bruker...
matfar til en gårdsblanding, Frøya (født 18.2.2001), og en RR, Kiboko (født 15.12.2009)
Gnubel
 
Innlegg: 86
Registrert: Tor Mar 05, 2009 9:02 pm

Innlegg anjarubatscher » Ons Okt 28, 2009 6:24 pm

Her i gården veksles det mellom sofa, hundeseng, vår seng og rett på gulvet sånn innimellom :mrgreen:

Bur bruker vi ikke, ser ingen nødvendighet for det.
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Elisabet » Søn Mar 14, 2010 7:47 pm

Gnubel skrev:utfra bilder jeg har sett og kommentarer jeg har hørt virker det som om RR liker seg i sofa'n. Jeg håper ikke det er et must, men rasen liker kanskje å ha oversikt? Jeg regner med at vi lar henne få en gammel lenestol som vi aldri sitter i likevel...

Noen som har RR som lever på gulvet?


Min RR (døde i -06) lå aldri i sofaen. Kan nesten ikke huske han prøvde å gå opp en gang..... Han lærte til og med opp et par andre hunder til å ikke prøve seg på sofaen (var litt opptatt av regler nemlig..... :roll: ) Han hadde senga si ved siden av sofaen og eeelsket den! Men det er jo fullt mulig at han ikke var rasetypisk...... ;-)
Mammaen til
Prana (16.05.2010)
Balder (27.09.97-27.09.06)
..... og to to-beinte født 15.10.05

http://www.levemedprana.blogspot.com/
Elisabet
 
Innlegg: 236
Registrert: Ons Mar 23, 2005 11:22 am
Bosted: Sandefjord

Forrige

Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron