Flott helg

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Flott helg

Innlegg Wivian » Søn Mai 11, 2008 6:26 pm

Takk for en flott helg på Haslemoen alle sammen, strålende vær og strålende RR- mennesker. Gratulerer til alle som viste sin(e) vakre ridgeback(er) :cool: Gleder meg til neste år \:D/
Wivian
 
Innlegg: 69
Registrert: Man Jun 13, 2005 8:53 pm
Bosted: Tønsberg

Innlegg lbend-d » Søn Mai 11, 2008 7:09 pm

Vi som ikke var der er utsultet på resultater [-o< ????
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg hilde » Man Mai 12, 2008 8:00 am

Stakkar, ja, resultater er noe man gjerne vil ha ;-) Men, nå har ikke jeg programmet her som jeg noterte i, så i skrekken for å gi noe feil info og å glemme en, vil jeg ikke si noe.
Det jeg kan si, er at ingen av dommerne plasserte noen av våre vakre championer i beste hannhund / tispeklasse. Dette kommenterte jeg til hun sør-afrikanske dommeren når alt var over på søndag, og hun svarte : "Why, it's a compliment to the breeders when the champions recieve their CK and the younger ones get the top placements" Så det så =D>
En honør sendes dermed her til alle Championer og alle de nye unge hundene våre som er kommende championer =D>

Takk til alle for en fantastisk helg!!! Og takk til alle de nye ansiktene på årsmøtet!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg vikern » Man Mai 12, 2008 10:20 am

Mitt første møte med RRene i helgen.
Fikk med meg 3runder i ringen og møtte på Ljaba som var en slik en nydelig tispe.

Vi har sittet og lest mye om rasen. Selv er jeg sikker på at jeg skal ha en nydelig RR. Må bare veie en god del frem og tilbake om det er det beste for begge parter å få den nå.=)

Men tilbake til RR dagene.
Perfekt samlingssted (Haslemoen med dets overnattingsmulighet ol.)
Værguden var i god humør og det så ut til at det var en god del deltakere der.. Er det vanlig med så mange aktive i området?

Setter stor pris på ett godt samfunn som er opparbeidet med skikkelig webside, chat, forum og NRRK selvfølgelig.
vikern
 
Innlegg: 8
Registrert: Man Mai 12, 2008 9:18 am
Bosted: Akershus, Nannestad

Innlegg Annette » Man Mai 12, 2008 4:29 pm

vikern skrev:Er det vanlig med så mange aktive i området?


Aktive i området? Landet, mener du vel? :D

Heilt enig! Flotte dager, masse hyggelige mennesker og ikke minst vakre hunder!!!! Vel verd de 16 timene bilkjøring...selv om det aner meg at bikkjene mine ikke er heilt enige i akkurat det, her de ligger og snorker i hver sin sofa.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg vikern » Man Mai 12, 2008 5:09 pm

mhm.. Flott er det si=)
Flinke som holder ut 16timer i bil.. Det skal sies
vikern
 
Innlegg: 8
Registrert: Man Mai 12, 2008 9:18 am
Bosted: Akershus, Nannestad

Innlegg Annette » Man Mai 12, 2008 7:36 pm

lbend-d skrev:Vi som ikke var der er utsultet på resultater [-o< ????


Jeg fulgte ikke helt med hele tida (særlig ikke lørdag), men jeg mener å ha fått med meg at Tanzi (Kangelani) ble BIR i hvertfall søndag, men tror også han vant lørdagen. Tror det var en Caine Abel tispe som ble BIM på søndagen og ble nordisk champion.

Søndag ble Shavano's Boss Quentin BIR veteran og Zeta BIM veteran, Lørdagen var det Madahiro's Banghazi og Djungelkattens Superridged Sauvage (tror jeg) som ble BIR og BIM veteran (husker ikke hvem av dem som ble hva).

Håper noen retter opp det som eventuelt er galt...

Uansett hvem som vant, var det utrolig mange vakre hunder, og jeg var vel mest opptatt av å heie på mine egne private favoritter og av å få meg enda flere av dem :D

Jeg fikk ikke med meg så mye på lørdagen, men søndag morgen fikk jeg flytta RR-boden bort til ringen. Får jeg ikke det neste år, så "glemmer" jeg den igjen hjemme tror jeg :D Ellers ble det mange hyggelige handler og bra omsetning. Må også takke dem som avløste meg fra tid til annen.
Sist endret av Annette den Tir Mai 13, 2008 12:54 pm, endret 1 gang
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Sonja » Tir Mai 13, 2008 8:49 am

Takk alle samme for en strålende helg, med masse flotte RR-hunder og eiere. Vi gleder oss til neste år allerede :D

Må også si TUSEN takk til Wivian og hennes bedre halvdel som var veldig hjelpsom da jeg i morgenstresset på søndag klarte å låse inn bilnøklene mine i bilen, sammen med hundene :oops: Takk for at dere tok dere tid til å hjelpe meg =D>
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Kango » Tir Mai 13, 2008 12:27 pm

Som "førstereis" på RR-dagene må vi bare si at vi syns det var helt topp! Mange koselige folk og flotte hunder, vi gleder oss allerede til neste år!! :D
Stor takk til utstillingskomiteen og ellers alle som hadde jobbet med å få denne helgen så bra! =D>
Britt-Iren :)
Kango
 
Innlegg: 73
Registrert: Tor Jan 18, 2007 8:18 pm
Bosted: Askøy

Innlegg juli_e » Ons Mai 14, 2008 11:33 am

Hei :D desverre fikk ikke jeg til og komme på RR treffet :sad: men det hadde vært kjempe gøy om noen hadde lagt ut bilder fra treffet???
juli_e
 
Innlegg: 57
Registrert: Fre Apr 25, 2008 2:40 am
Bosted: hitra

Innlegg Irene » Ons Mai 14, 2008 12:30 pm

Det ligger allerede ute noen på de orskjellige kennelsidene - og det vil komme på www.rhodesianridgeback.no også
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Gunn Tove » Ons Mai 14, 2008 1:20 pm

Kjempeflott helg ja! Og utrolig god stemning! Så masse hyggelige mennesker og flotte hunder! =D>
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Tor Mai 15, 2008 3:56 pm

Nå ligger forresten resultatene for begge dagene (+NKK-Kristiansand) på DogWeb! Noen har virkelig jobba raskt :D

PS! Jeg fikk den ikke opp på oppdateringer, men går en via utstillingsresultatene til en hund man vet var der, så kommer alle opp
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Rita » Lør Mai 17, 2008 9:24 am

Hei
Jeg har lagt ut en del bilder på Daktari sin hjemmeside fra RR-dagene, men resultater har jeg ikke med. Gå gjerne inn og se på www.123hjemmeside.no/daktari - bildene ligger under RR-dagene 2008.

Og jeg vil benytte anledningen til å hilse og takke til alle som var med og gjorde helgen til den flotte opplevelsen det var, vi koste oss noe veldig.
Rita
 
Innlegg: 30
Registrert: Tir Jan 16, 2007 6:10 pm
Bosted: Hakadal


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron