Vurderer å omplassere ene jenta vår

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Vurderer å omplassere ene jenta vår

Innlegg Zikk » Fre Mar 02, 2007 7:52 pm

Vi er en familie som har 2 ridgeback-tisper på 8 og 5 år. Vurderer nå sterkt å omplassere yngstejenta på 5 år dersom vi skulle finne den "perfekte match" til henne. Hovedgrunnen til dette er at jenta er ikke trygg på barn. Selv har vi 3 stk, 12 år, 2 år og 6 mnd. Har aldri vært noe problem mellom henne og våre egne barn, mens fremmede barn derimot er veldig veldig skumle. Når vi så i tillegg "plutselig" omtrent kun har venner m små barn også er situasjonen til tider litt vanskelig. Så OM vi skulle finne det perfekte hjem til henne, et hjem uten barn, tror vi dette kunne være en god løsning for henne. Er det noen interesserte der ute så send meg en melding!
Zikk
 
Innlegg: 2
Registrert: Man Nov 07, 2005 7:59 pm

Innlegg Annette » Fre Mar 02, 2007 8:09 pm

Hva med å bruke klubbens valpeformidling?

Det var der jeg fant den eldste av mine, og jeg hadde i utgangspunktet ikke hatt noe i mot en hund som var skeptisk til barn (skulle bare ønske at de jeg fikk mi fra hadde vært ærlige nok til å innrømme det, så jeg visste det før hun trakk seg for nevøen min og tydelig var redd).

Har nå to RR, og det er nok for øyeblikket, men det er godt mulig at du når flere via klubben.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron