Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
BenteB skrev:Haha jeg ler enda av uttrykket i Zaikos øyner - han trodde jo matmor hadde mistet forstanden - HIVE MATEN UT I REGNVÆRET. Zaiko ble helt forferdet og klynket som en unge. Han skjønte VIRKELIG ikke hva galt han hadde gjort. Hehe. Det endte med jeg måtte halvveis løpe å peke på hver pellets for å få han til å spise noe før jeg gikk på jobb!
Lene skrev:Gnubel skrev:BenteB skrev:Jeg har kong - og det er en fabelaktig dings Men jeg kunne trengt flere tips.
Hei! Noen som kan forklare meg hva en kong er? Jeg googla, men da får jeg bare opp en diger ape...
Hundeaktiviserings-dings i gummi som er hul, så man kan stappe noen godbiter inni. Fin for hunden å tygge på, og da knuser godbitene etter hvert og faller ut. Fins i mange varianter for valp, voksen og senior, og i forskjellige strørrelser.
http://www.hapoo.no/index.php?nr=90&cas ... &startrow=
Jeg skal definitivt kjøpe en til min rakker.
BenteB skrev:Haha jeg ler enda av uttrykket i Zaikos øyner - han trodde jo matmor hadde mistet forstanden - HIVE MATEN UT I REGNVÆRET. Zaiko ble helt forferdet og klynket som en unge. Han skjønte VIRKELIG ikke hva galt han hadde gjort. Hehe. Det endte med jeg måtte halvveis løpe å peke på hver pellets for å få han til å spise noe før jeg gikk på jobb!
Lene skrev:Noen som har prøvd noen av disse spinnerne (Nina Ottosson), der man legger inn en eller flere godbiter, også må pelsen bevege toppen rundt for å få tak i dem?
Er de verdt sine rundt 300,- kroner?
monalh skrev:Da er det bedre å fylle en halvliterflaske med matkuler, og la bikkjene slite litt med å finne ut hvordan de kan få de ut.. Men smak og behag..
Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester