Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
BenteB skrev:Haha jeg ler enda av uttrykket i Zaikos øyner - han trodde jo matmor hadde mistet forstanden - HIVE MATEN UT I REGNVÆRET. Zaiko ble helt forferdet og klynket som en unge. Han skjønte VIRKELIG ikke hva galt han hadde gjort. Hehe. Det endte med jeg måtte halvveis løpe å peke på hver pellets for å få han til å spise noe før jeg gikk på jobb!
Lene skrev:Gnubel skrev:BenteB skrev:Jeg har kong - og det er en fabelaktig dingsMen jeg kunne trengt flere tips.
![]()
Hei! Noen som kan forklare meg hva en kong er? Jeg googla, men da får jeg bare opp en diger ape...
Hundeaktiviserings-dings i gummi som er hul, så man kan stappe noen godbiter inni. Fin for hunden å tygge på, og da knuser godbitene etter hvert og faller ut. Fins i mange varianter for valp, voksen og senior, og i forskjellige strørrelser.
http://www.hapoo.no/index.php?nr=90&cas ... &startrow=
Jeg skal definitivt kjøpe en til min rakker.
BenteB skrev:Haha jeg ler enda av uttrykket i Zaikos øyner - han trodde jo matmor hadde mistet forstanden - HIVE MATEN UT I REGNVÆRET. Zaiko ble helt forferdet og klynket som en unge. Han skjønte VIRKELIG ikke hva galt han hadde gjort. Hehe. Det endte med jeg måtte halvveis løpe å peke på hver pellets for å få han til å spise noe før jeg gikk på jobb!
Lene skrev:Noen som har prøvd noen av disse spinnerne (Nina Ottosson), der man legger inn en eller flere godbiter, også må pelsen bevege toppen rundt for å få tak i dem?
Er de verdt sine rundt 300,- kroner?
monalh skrev:Da er det bedre å fylle en halvliterflaske med matkuler, og la bikkjene slite litt med å finne ut hvordan de kan få de ut.. Men smak og behag..
Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest