RR Oslo/Akershus på Facebook

Moderator: Gunn Tove

RR Oslo/Akershus på Facebook

Innlegg Tove-Mette » Tir Aug 10, 2010 10:09 am

Hei

Jeg har opprettet en gruppe på Facebook (Rhodesian Ridgeback Oslo/Akershus). Her blir det lagt ut tid for RR-treff og andre arrangementer i Oslo-området, og div RR-temaer som kan være av interesse. Den er nylig opprettet så det er ikke så mye informasjon der ennå, men ta en titt og bli medlem, og legg gjerne inn bilder av hunden(e) din(e), og forslag til aktiviteter og turer :D

Hilsen Luna og Tove-Mette
Sist endret av Tove-Mette den Tir Aug 10, 2010 12:23 pm, endret 2 ganger.
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Simira » Tir Aug 10, 2010 11:42 am

Blir dette lagt ut enten på forumet eller hjemmesidene også? Ikke alle som er på facebook. ;)

(dersom det er interessant, kunne man jo hatt et underforum for hvert distrikt?)
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Tove-Mette » Tir Aug 10, 2010 12:18 pm

Jeg vet at ikke alle er på Facebook. Det er ikke alle som er her inne heller ;-) Så det blir ikke enten eller. Informasjon blir lagt ut både her, på FB og på min hjemmeside. Håper da at flere får med seg tider for treff mm :D

Tove-Mette
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Simira » Tir Aug 10, 2010 1:44 pm

Tove-Mette skrev:Jeg vet at ikke alle er på Facebook. Det er ikke alle som er her inne heller ;-) Så det blir ikke enten eller. Informasjon blir lagt ut både her, på FB og på min hjemmeside. Håper da at flere får med seg tider for treff mm :D

Tove-Mette


Sikter du til noen spesielt? :P (Neida, tar det ikke personlig. Men det var ikke skrekkelig spennende å sitte på Ekeberg i en time i går og vente på dere. Vi fikk litt rotrening, da.)
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Tove-Mette » Tir Aug 10, 2010 1:53 pm

Nei, nei, jeg sikter ikke til noen i det hele tatt. Hadde glemt at du møtte opp for tidlig i går når jeg skrev det... Mente bare at jo flere steder jeg legger ut informasjon, jo flere er det som får det med seg ;-)
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo


Gå til RR-Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron