Bodø calling!!

Moderator: Gunn Tove

Bodø calling!!

Innlegg Jannicke » Ons Des 10, 2008 11:23 pm

Hei!

Jeg bor i Bodø og har to ridgebacker, ei tispe på snart 8 år og en hannhund på åtte mnd. Nå tenkte vi å søke etter ridgeback kompiser som bor i Bodø området for felles treff/turer. Vet det er kommet en del RR'er i Bodø i løpet av de senere årene og det hadde vært morsomt å møttes litt regelmessig. :smile: Kanskje vi kan prøve å få til noe spennende for rasen her oppe i nord? Uansett så prøver jeg forumet for å få kontakt med dere. Vet jo om noen allerede, men savner mange som vi bare såvidt har møtt eller sett. Så hvis dere leser dette og bor i Bodø området så håper jeg dere svarer på innlegget slik at vi kan få i gang noe morsomt sammen med de flotte hundene våre. :smile:

Hilsen Jannicke, Simba og Lucas
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg MariaHelene » Fre Des 12, 2008 12:49 am

Jaaa

Veldi bra jannicke ;) Vi er jo selvskrevende deltagere, haha
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø

Innlegg Jannicke » Fre Des 12, 2008 7:47 pm

Hehe! Regna med dere svara oss ja. Så får vi bare håpe at noen andre bruker pc'en sin i jula og forhåpentligvis er inne på forumet. [-o<
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg hilde » Lør Des 13, 2008 8:19 am

Hvorfor ikke ta kontakt med Nord Norges distriktsrep for klubben, hun Målfrid? Hun vet kanskje om flere der oppe, og langt fra alle er på forumet, så da når du kanksje frem til flere?
her er nettadresseb til Målfrid: http://www.jambojema.com/
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Torgunn » Tor Jan 08, 2009 12:09 pm

Hei,hei! Vi e me :smile: Esi e blitt bra i foten nu, og gleda sæ t å få vær m på treff:D
Torgunn og Esi:)
Torgunn
 
Innlegg: 43
Registrert: Tor Feb 01, 2007 12:37 pm
Bosted: Bodø

Hei!

Innlegg Jannicke » Tir Jan 13, 2009 9:26 pm

Supert at det går bedre med Esi. Jeg og Maria (som har Leo) pleier å møtes en dag i uken på jordet i Maskinisten (det som ligger ved den store parkeringsplassen). Der har de kjempegod plass til å løpe og utfolde seg, dessuten er det jo inngjerda. Tlf nr mitt er 47012198, ta gjerne kontakt så vi får avtalt et møte. :D Jo flere jo bedre. De to gutta våre stooorkoser seg sammen, mens Simba som begynner å dra litt på åra rusler mest sammen med oss tobeinte. ;-) Også er hun jo selvfølgelig å strammer dem opp litt når hun synes de blir for voldsomme. Gjett om de er klar over hvem som er sjefen. Blir spennende å se hva Esi synes om den lille flokken vår. :smile:
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg Torgunn » Ons Jan 14, 2009 9:36 pm

Æ skal sende ei mld så snart løpetida til Esi e over :dog1: er nok ikke så lurt å slippe ho me 2 hannhunda før den e over! Gleda oss masse t å treffe flokken dåkkers...ho kosa sæ i alle fall lamme Leo \:D/
Torgunn og Esi:)
Torgunn
 
Innlegg: 43
Registrert: Tor Feb 01, 2007 12:37 pm
Bosted: Bodø

Innlegg jetpet » Fre Jan 16, 2009 9:03 am

Hei dere!

Ares og jeg er også selvfølgelig med. Viste dere brukte å treffes av og til, men ikke at det er hver uke. Hvilke dager er det dere er på tur? Når klokka? Er det også avtalt? Slik at man vet det på forhånd, å kan planelegge litt.. Er litt vanskelig med unger, trening osv... :-D

Ha en fin dag :D
Hilsen Janne og Ares i Bodø :-D
jetpet
 
Innlegg: 40
Registrert: Ons Feb 14, 2007 9:57 am
Bosted: Bodø

Hei hundeeiere

Innlegg annm » Man Jan 19, 2009 6:48 pm

Jeg har ikke vært på forumet på lenge, jeg hadde fått for meg at siden var lagt ned, men gøy og se at den fremdeles er i drift =D>
Jeg bor i Bodø og vi driver og jobber med event. familieforøkelse av type firbent :D jeg har jo hatt et håp om å treffe Jannes Ares i lengre tid (jeg kjenner jo din søster :D ), men dagene flyr og det har liksom ikke blitt prioriert... Men nå kunne jeg absolutt tenkt meg og treffe en eller flere, lurer på om noen av dere kunne hatt anledning til å møte meg en gang, (hvor som helst i Bodø) eller om jeg kunne fått være med på et treff en gang?
De eneste jeg har møtt er bare at jeg har møtt de på gata og fått hilse på :smile:

Hilsen
Ann Marit
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg Jannicke » Tor Jan 22, 2009 9:51 am

Heia alle sammen!

Ja her har det jo skjedd ting siden sist jeg var innom. :D Veldig hyggelig!! Jeg og Maria har i det siste møttes mest på formiddagen, mest pga mørketid og at vi har mulighet til det siden begge jobber turnus. Men etterhvert som det begynner å bli litt lysere kan vi godt møtes en fast ettermiddag i uka. Det kan vi jo diskutere når vi møtes alle sammen første gang. Til Ann Marit så er du selvfølgelig velkommen til å ta kontakt hvis du vil bli med oss på tur, nr mitt er 47012198, bare ring eller send melding så får du vite når vi skal treffes neste gang. :smile: Hadde selvfølgelig vært kjempeartig med flere ridgebacker i Bodø. Spennende!

Mvh Jannicke, Simba og Lucas
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg annm » Tir Feb 03, 2009 4:47 pm

Jeg sender deg en melding Jannicke :D Hadde vært flott og sett de i aktivitet og samlet!
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø


Gå til RR-Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron