valp 2009

Moderator: Gunn Tove

valp 2009

Innlegg juli_e » Man Aug 11, 2008 8:16 pm

Vi ønsker oss veldig en hannvalp til neste år, lurer på om noen har noen kenneler og anbefale, i norge eller sverige. Ønsker oss en stor hannhund, med bra gemytt og helse. Vi er normalt aktive og har en tibetansk spaniel fra før og en katt. Har litt interesse for utstilling, og det er noe jeg gjerne vil drive litt aktivt med. Håper noen har noen ros ord om sin kennel, eller om noen kjenner til noen kenneler som ikke er å anbefale
juli_e
 
Innlegg: 57
Registrert: Fre Apr 25, 2008 2:40 am
Bosted: hitra

Innlegg Annette » Man Aug 11, 2008 9:31 pm

Hehe! Store hannhunder er det ikke vanskelig å finne :) Da er det verre om en ønsker seg en liten.

Det er mange bra kenneler her i landet (jeg er kjempefornøyd med oppdretteen til yngstemann, den eldste er omplassert, så der har naturligvis ikke kontakten vært like nær, men likevel god!), og enkelte jeg aldri ville kjøpt valp fra, men jeg tror ikke forumet er riktige stedet for slikt.

Jeg vil anbefale deg å dra på treff og utstillinger, om mulig, og å snakke med dem du treffer på. Se også på hundene og hvordan de er rundt mennesker og andre hunder :)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg juli_e » Tir Aug 12, 2008 5:37 pm

ja, forumet er vel ikke plassen for å diskutere kenneler. men det finnes som regel enkelte kenneler i norge seriøse personer holder seg unna. Jeg kjenner ikke noen kenneler godt innen RR, men kjenner til useriøse kenneler på andre raser, som er svært omtalt. Ja skal få med meg noen treff, skal inn til trondheim på treff der. Er ikke så enkelt å møte en RR når man bor på hitra, kjenner en RR og den bor på nabo øyen. forutnom den finnes det ikke RR på hitra/frøya.
juli_e
 
Innlegg: 57
Registrert: Fre Apr 25, 2008 2:40 am
Bosted: hitra


Gå til Valpen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron