Irma er påmeldt valpeskue!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Tormod » Tor Aug 31, 2006 6:26 pm

Tenkte på å gjøre det uansett. :D Skulle vel være tid nok hvi vi kommer oss avgårde i 7-8 tia.

Blir artig å se flere RR!!! :D
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg lbend-d » Fre Sep 01, 2006 7:33 am

Kom igjen det blir gøy å treffe flere rr er :D
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Ebeth » Fre Sep 01, 2006 10:00 am

Nei, men se hva jeg fant her.. En utstilling med mulighet for å treffe andre RR. Dette fant jeg kanskje ut litt sent. Det tar kanskje ca. 3 timer å kjøre fra Tromsø?

Tur-retur på en dag kan det kanskje bli litt mye for meg som sjåfør og bøllefrø må jo være med. Vi får se om jeg orker. Kjøreturen oppover fra sør til nord da vi flyttet sitter ennå i føler jeg.

Men uansett; lykke til så masse med alle som har meldt seg på og håper dere får en flott dag!
Ebeth
 
Innlegg: 71
Registrert: Ons Apr 06, 2005 1:22 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Tormod » Fre Sep 01, 2006 11:59 am

Du får henge deg på oss nedover!!! ;-) Men vi skal overnatte i telt til søndag. :smile:
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Anja » Man Sep 04, 2006 7:32 am

Grattis søs med fabelaktige resultater :D :D hilsen Timo
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Tormod » Man Sep 04, 2006 8:19 am

Kjempefint at det gikk så bra!!! Gratulerer!!!
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Vanja » Man Sep 04, 2006 8:22 am

Takk for det, og gratulerer med flott resultat selv! Du må fortelle hva som sto i kritikken til Timo! :smile:

Føler kanskje litt at vi surfet fram til BIG pga at det var svært få andre hunder, men dommeren var jo ikke nødt til å gi henne BIR om hun ikke var bra nok. Ikke sant??? :D
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg Tormod » Man Sep 04, 2006 8:26 am

Ja det er nettopp det jeg også tror!
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Irene » Man Sep 04, 2006 10:17 am

Vanja skrev:Takk for det, og gratulerer med flott resultat selv! Du må fortelle hva som sto i kritikken til Timo! :smile:

Hva sto det? Fikk dere fin kritikk? Jeg skreiv ikke når dere stillte ser du ;-) Da sto jeg i parkeringen :roll:
Føler kanskje litt at vi surfet fram til BIG pga at det var svært få andre hunder, men dommeren var jo ikke nødt til å gi henne BIR om hun ikke var bra nok. Ikke sant???

Det mener jeg dommeren ikke hadde trengt nei..
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Vanja » Man Sep 04, 2006 10:35 am

"Hva sto det? Fikk dere fin kritikk? Jeg skreiv ikke når dere stillte ser du Da sto jeg i parkeringen "


Hæ??? Var du der??? Ringsekretær? Nå er jeg veldig forvirret!

Vi fikk kjempebra kritikk! Noe sånt som "Kraftig Tispe. Bra hode. Mørke øyne. Litt steile (?) skuldre (jeg fikk tips etterpå om å holde godbiten lavere...). Gode bevegelser." Husker ikke hva mer det sto, men det var utelukkende positivt. :D
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg Anja » Man Sep 04, 2006 11:05 am

Vanja skrev:Takk for det, og gratulerer med flott resultat selv! Du må fortelle hva som sto i kritikken til Timo! :smile:

Føler kanskje litt at vi surfet fram til BIG pga at det var svært få andre hunder, men dommeren var jo ikke nødt til å gi henne BIR om hun ikke var bra nok. Ikke sant??? :D


Takk for det :smile: På Timo sin kritikk sto det; 7mnd gammel harmonisk med for dagen noe lett bygget hannhund (lille herr lettpåtå igjen) Godt hode med mod. underkjeve, noe lyse øyne men fin mørk maske. Harmonisk vinklet fremme og bak, tilstrekkelig utviklet kropp for alderen, beveger seg med godt driv, fortsatt noe løs i fronten. Fin ridge.

Greit nok det. Gleder meg til å lese Luna sin. De er på ferie så det tar n :smile: ok noe tid før vi får se den.
Må si at det er gøy med utstilling....jammen meg...hadde ikke trodd det egentlig. Synes jo selvfølgelig at Timo er den fineste hele tida, men hvem synes ikke det om sine egne hunder.

det de sier om at han er lett bygget skal jeg jaggu meg huske på hver gang han drar meg over ende. Han er så utrolig sterk nå, så jeg orker ikke tenke på hvordan det blir etterhvert :smile: JEg tryna skikkelig her en dag da jeg skulle beskytte en liten italiensk mynde mot hans vanvittige apetitt på små hunder. Og damen som eide hunden bare så ned på meg å fnyste der jeg lå å tviholdt i det noe lettbygde dyret :oops: ydmykende :mrgreen:
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Vanja » Man Sep 04, 2006 1:21 pm

Anja skrev:
det de sier om at han er lett bygget skal jeg jaggu meg huske på hver gang han drar meg over ende. Han er så utrolig sterk nå, så jeg orker ikke tenke på hvordan det blir etterhvert :smile: JEg tryna skikkelig her en dag da jeg skulle beskytte en liten italiensk mynde mot hans vanvittige apetitt på små hunder. Og damen som eide hunden bare så ned på meg å fnyste der jeg lå å tviholdt i det noe lettbygde dyret :oops: ydmykende :mrgreen:


:D Jeg pleier å si: "Se Irma. Lunsj." når vi er på utstillingstrening. Bare for å skremme damene med chihuahua og engelske toy terriere.

På Irma sin kritikk sto det også "godt utviklet". Men: Har alle disse dommerne spesialkompetanse på alle rasene de dømmer? Det kom jeg til å tenke på da hun like før Irma studerte en bitteliten en. Og de skal jo ikke akkurat være kraftige ved 7 mnds alder...

Men artig i alle fall! Vi skal nok stille i Tromsø 21. oktober. :smile:
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg Irene » Tir Sep 05, 2006 9:19 am

Vanja skrev:"Hva sto det? Fikk dere fin kritikk? Jeg skreiv ikke når dere stillte ser du Da sto jeg i parkeringen "


Hæ??? Var du der??? Ringsekretær? Nå er jeg veldig forvirret!


Jeg siktet til Timo sin kritikk og valpeutstillingen på Viubråtan 2/9 ;-)

det de sier om at han er lett bygget skal jeg jaggu meg huske på hver gang han drar meg over ende. Han er så utrolig sterk nå, så jeg orker ikke tenke på hvordan det blir etterhvert JEg tryna skikkelig her en dag da jeg skulle beskytte en liten italiensk mynde mot hans vanvittige apetitt på små hunder. Og damen som eide hunden bare så ned på meg å fnyste der jeg lå å tviholdt i det noe lettbygde dyret ydmykende

*ler høyt*
syns jeg kjenner meg igjen - og jeg syns jeg ser damen med Italieneren =D>
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Anne » Tir Sep 05, 2006 8:30 pm

Grattis med flotte resultat =D>
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Tove-Mette » Man Sep 11, 2006 5:29 pm

Nå har jeg lagt ut Luna sin kritikk på hjemmesiden hennes, http://www.freewebs.com/tove-mette/. Synes fortsatt det var trist å ikke være der når hun ble BIM, men men det tar vi igjen en annen gang :smile:
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron