Den lille spesialen

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Den lille spesialen

Innlegg Annette » Man Aug 03, 2009 11:11 am

Hei! Det er allerede august, og bare få uker til den lille spesialen!!!

Det kommer ikke til å bli vanlig RR-bod der, men dersom noen har lyst på å se på varer, prøve varer, eller kjøpe portofritt, så send meg en pm her eller en mail på rr-boden@booth.no før onsdag 26. august, så skal jeg ta det med - uten kjøpetvang.

PS! Vi tar eventuell handling før eller etter at hundene skal i ringene ;)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg hilde » Man Aug 03, 2009 3:19 pm

Ta med boka Pioneers, elller hva den nå het til meg ;-)
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Annette » Man Aug 03, 2009 5:40 pm

hilde skrev:Ta med boka Pioneers, elller hva den nå het til meg ;-)


Det skal bli :)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg hilde » Tir Aug 04, 2009 11:46 am

Alle sammen:
Husk at det er oppdretterseminar den lørdagen!!! Send mail til enten meg (hild-win@online.no) eller til Marianne Lund. Vi skal bestille mat og drike til de som kommer, og da bør vi vite hvor mange.... ;-)

Kom de som vil lære mer om hund og RR!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Heiditr » Ons Aug 05, 2009 8:40 am

Skulle gjerne ha vore der, bare for å sjå :smile: Men er diverre litt langt å reise første helga etter skulestart.

Dere som er der får skrive fyldig reportasje som vi kan lese i bladet.

Neste gang blir den lille spesialen i Bergen? ;-)

Heidi og Stitch
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Sonja » Ons Aug 05, 2009 8:56 am

Anette: Er årboka på Cd klar til den lille spesialen ?

Hilde er oppdretterseminaret fredag eller lørdag? Og hvilket klokkeslett?

Godt forslag Heidi, lille spesialen i Bergen =D>
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg hilde » Ons Aug 05, 2009 10:10 am

Nå koker topplokket mitt litt her hjemme, så jeg finner ikke RR-bladet #-o Men, det er lørdag kl 1600 på travbanen. Det vil bli skilta.

Ser frem til en helg med mange RR-fans! Og ja, håper den neste blir lagt til distriktene en plass. Men, da trenger vi jo å vite at vi har folk der ute som gjerne gjør en innsats sammen og tar fullt ansvar. ;-) Vi har masse verv i klubben vi gjerne skulle hatt flere medlemmer på, uansett bosted :roll:

Nå er det ferie, vi ses!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Annette » Ons Aug 05, 2009 10:13 am

Heiditr skrev:Neste gang blir den lille spesialen i Bergen? ;-)


Om du påtar deg å organisere den, så blir sikkert utstillingskommiteen velvillige til det ;-)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Ons Aug 05, 2009 10:18 am

Sonja skrev:Anette: Er årboka på Cd klar til den lille spesialen ?


Den skal akkurat være ferdig, men jeg har ikke fått dem i hus enda. Jeg tror og håper at jeg har ei bunke til spesialen.

Godt forslag Heidi, lille spesialen i Bergen =D>


Da er dere jo to organisatorer jo :D
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Ons Aug 05, 2009 11:05 am

Annette skrev: Den skal akkurat være ferdig, men jeg har ikke fått dem i hus enda. Jeg tror og håper at jeg har ei bunke til spesialen


Liten rettelse...den er nesten ferdig...men troen og håpet lever fortsatt :)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Heiditr » Ons Aug 05, 2009 11:06 am

No bur eg forsatt en kort kjøretur (litt over 3 timer) frå Bergen, men Bergen har jo eit stort og aktivt RR-miljø.

Kanskje nokon der nede kan tenke seg å ta på seg utfordringa? Har RR-miljøet i Bergen eit styre som kan starte med å velge ut/spørje aktuelle kandidatar til ei arrangørgruppe?

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Sonja » Ons Aug 05, 2009 7:37 pm

Det er en del RR eiere i Bergen som er engasjert, om ikke akkurat så veldig i utstillingsmiljøet.

Vi har ikke noe styre her i Bergen, men to distriktsrepresentanter.

Men ville det komme noe særlig med folk hvis det kun ble den lille spesialen i Bergen ? Jeg tenker på i forhold til nå, hvor det er mulig å få med seg tre utstillinger på en helg.
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Annette » Ons Aug 05, 2009 8:44 pm

Sonja skrev:Det er en del RR eiere i Bergen som er engasjert, om ikke akkurat så veldig i utstillingsmiljøet.

Vi har ikke noe styre her i Bergen, men to distriktsrepresentanter.

Men ville det komme noe særlig med folk hvis det kun ble den lille spesialen i Bergen ? Jeg tenker på i forhold til nå, hvor det er mulig å få med seg tre utstillinger på en helg.


Jeg tror nok, at dersom dere la opp til et samarbeid med NKK Bergen (leder i vår utstillingskommite, jobber med utstillinger i NKK), og kanskje en av de andre utstillingene nær Bergen, så vil dere ha mye på plass allerede. Jeg for min del mente ikke at dere skulle klare alt fra bunnen av, men at det krever en del egeninnstas for å prøve å få ting til andre steder enn der med folkene med egeninnsats allerede er. Det siste (og utheva) er og blir alltid drivkraften i det hele.

NRRK er drevet av frivillige, og de fleste av de som gjør noe gjør mye, fordi for få vil trå til og gjøre sin del. DET er eneste grunnen til at aktiviteten ikke er like høy over alt. Det handler ikke om uvilje, men om muligheter og begrensninger i hvor langt enkeltpersoner er villige til å strekke seg på fritida.

Ofte skal det veldig lite til for å gjøre store endringer i så måte. Sist RR-dagene hedde jeg Stephanie Bringslid og Hilde Winter (som gjør masse annet i tillegg) som frivillig noen timer i RR-boden - og det gjorde en enorm forskjell for min del. Selv han som temmelig motvillig bar noen kasser for meg (jeg hade kink i naken), selv om han tydeligvis ikke syntes det var særlig stas og så rart på meg da jeg takka masse. jeg troves med boden, ikke misforstå, men det betyr ikke at jeg ikke ser at både jeg, utstillingskommiteen og styret i blant virkelig trenger en liten håndsrekning i blant. Vi betaler tross alt akkurat samme medlemsavgift som alle andre.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Ons Aug 05, 2009 8:46 pm

*grrr* Hvorfor går det ikke an å redigere bort skrivefeil i denne delen av forumet?

Moderatorer? Fikse?
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Sonja » Tor Aug 06, 2009 6:50 am

Annette skrev:
men at det krever en del egeninnstas for å prøve å få ting til andre steder enn der med folkene med egeninnsats allerede er. Det siste (og utheva) er og blir alltid drivkraften i det hele.


Er helt enig med deg Annette, det er egeninnsatsen det går på.

All ære til dere som jobber frivillig. Jeg vet dere gjør en kjempeinnsats =D> Jeg sitter i styre i min lokale hundeklubb, vi arrangerer en utstilling i året. og 2 lydighets/agility stevner, så jeg er fullstendig klar over hvor mye jobb som ligger bak.
Dere fortjener masse ros, masse takk, jeg er glad det finnes slike flotte ildsjeler rundt omkring :D
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Neste

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron