RR treffet 09

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

RR treffet 09

Innlegg lbend-d » Man Jun 01, 2009 1:33 pm

Er det noen som kan legge ut noen resultater fra årets treff??? [-o< :D
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg hilde » Man Jun 01, 2009 5:16 pm

Hanne jobber på sppreng for å legge ut alle resultatene på dog-web, og det i pinsa!! =D>

Men, de fantastiske nyhetene er jo at Daktari fra Shangasa ble BISS/BIR og Loba til Sonja her inne (med Ghandi og) ble BIM og Nuch!!! :valp:

Dommern var streng og mange fikk blått, og iht hva han sa, så var det fordi det var alt for mye stort, både i høyde og vekt her i landet. Det kom en kommentar til noen om at "foret må være billig som ...., og mangelen på områder hundene kunne bygge opp muskelatur, måtte være prekær"...

Er dere på facebook, så er det masse flotte bilder hos Rita Aas. Og Rita, som har da Daktari - GRATULERER!!!!
Sonja med Loba - GRATULERER!
:tilbe: :tilbe: :tilbe: :tilbe: :tilbe: :tilbe:

Ellers, var det en strålende helg med solkrem i bøtter og spann, - mye latter og godt humør, fantastiskt foredrag av Nikki Hilbertz om forskningen på DS, god mat og ALT for mye godt drikke! :tomat:

Andre som har sine notater (mine??) får opplyse sikkert om mer.
Gratulerer til alle, og selvfølgelig GRATULERER til Wendy som fikk Madame til 3. beste tispe! (18 påmeldt i junior-klasse!)
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Sonja » Man Jun 01, 2009 5:33 pm

Ja det var en fantastisk helg :D

Resultatene ligger allerede ute på NRRK sine sider, så her går det unna :smile:

Gratutulerer masse til Rita og Daktari med BIR, dere var kjempeflinke =D> Må si meg enig med Hilde: Dommeren var veldig streng.

Og tusen takk for alle gratulasjoner til Loba, vi svever ennå, har ikke fått gjort noe fornuftig i dag :mrgreen:

Tusen takk alle sammen for en flott helg =D>
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Annette » Tir Jun 02, 2009 12:34 pm

Jeg har akkurat velta inn døra med begge mine etter ei kjempeflott helg (og omvei for å plukke opp gamla) :) Takk til alle dere som gjorde den til det!

Takk til utstillingskommiteen for et flott arrangement!

Gratulerer igjen til Rita og Sonja!


=D> =D> =D> =D> =D>


(Jeg tror vel de som eier Viubråtan er de eneste som ikke fortjener takk)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Mailin » Tir Jun 02, 2009 2:49 pm

Legg gjerne ut bilder fra helga! :D

Høres ut som en flott helg! Det høres hvert år ut som en bra helg :D

Nesten så man skulle vært der med sambos lille tispe, hun er i alle fall ikke for feit eller for stor! *ler*
"Dogs are not our whole life...
they are what make our life whole"
Roger Caras
Mailin
 
Innlegg: 27
Registrert: Fre Jun 02, 2006 1:57 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Rita » Tir Jun 02, 2009 6:31 pm

Hei
For dere som er på Facebook - både på min side - Rita Aass og på Linda Wolden sin side ligger det album med en del bilder, og ikke bare av oss selv og egne hunder... he, he... :razz: :razz:

Og som dere andre som var på RR-dagene i år har sagt - det var en helt utrolig flott helg, nydelig vær, nesten for varmt til tider, kjempehyggelig rundt ringen, grillfesten var veldig bra, kjempemorsomt og samlende med quizz etterpå, =D> stor takk til Hanne og John Anders som sto for den =D> =D>
Resultatet for Daktari var helt sinnsykt morsomt, det er vel litt som å vinne den gjeveste Oscarstatuetten tror jeg :D hvis ikke større... he. he..
Blir vel krasjlanding en dag.....

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner, det er bare såååå hyggelig :D :D :D

Og gratulerer kjempemye til Sonja med BIM og championat på Loba, en veldig flott hund.
Og til Wendy med Madame, til Maria som ble BIR veteran med Zeke og til oppdretter Linda/Shangaza med BIM veteran på mamma Sullis. Og til alle dere andre (husker ikke alle da :-? ) - kjempegratulerer =D> =D>
Jeg svever bittelitt ennå :D :D :D :D :D :D
Rita
 
Innlegg: 30
Registrert: Tir Jan 16, 2007 6:10 pm
Bosted: Hakadal

Innlegg Gnubel » Ons Jun 03, 2009 2:51 pm

Vi var innom på lørdag for å se hvordan en utstilling ser ut, og for å treffe Fariba, som blir mor til Kiboko, hvis alt klaffer. Artig at Atlas gjorde det bra også (tror jeg da, siden jeg er novise på hundeutstilling så er jeg ikke sikker, men jeg syns jeg hørte ham ropt opp...) Atlas blir altså far til Kiboko.

Dere virker som en veldig trivelig gjeng. Vi dukker sikkert opp igjen... :D
matfar til en gårdsblanding, Frøya (født 18.2.2001), og en RR, Kiboko (født 15.12.2009)
Gnubel
 
Innlegg: 86
Registrert: Tor Mar 05, 2009 9:02 pm

Innlegg Irene » Søn Jun 14, 2009 7:16 pm

Annette skrev:(Jeg tror vel de som eier Viubråtan er de eneste som ikke fortjener takk)


Hvorfor ikke? Hørte det var søppel der tidlig på fredag, som "dere" tok, og uvaska doer - men ellers var det vel bra?
Syns både lunsjen begge dager, grillmaten på lørdag var nydelig - og hyttene var reine..

Gratulerer til Rita og Sonja - MORO!!!
Og Atlas fikk Gullhund-premien sin, det var nok det du hørte, for jeg tror han ble uplassert? Fin gutt Atlas, jeg kjenner både han og flere av avkommene hans :smile: .
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Annette » Søn Jun 14, 2009 8:01 pm

Irene skrev:
Annette skrev:(Jeg tror vel de som eier Viubråtan er de eneste som ikke fortjener takk)


Hvorfor ikke? Hørte det var søppel der tidlig på fredag, som "dere" tok, og uvaska doer - men ellers var det vel bra?
Syns både lunsjen begge dager, grillmaten på lørdag var nydelig - og hyttene var reine .


Nei.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Søn Jun 14, 2009 8:02 pm

Grillmaten var bra, det er jeg enig i :)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Life » Tir Jun 16, 2009 6:44 pm

Hei igjen, alle sammen ;-)

Må si meg enig i at grillmaten var nydelig, men er dessverre ikke helt fornøyd med Viubråtan allikevel.
Hytta vi delte med resten av trønder-gjengen hadde et knust vindu. Vinduet var knust i ytterdøra, noe som førte til at vi ikke kunne låse døren (det var jo bare å stikke inn hånden å låse opp igjen). Ikke at det var krise på noen måte, trenger jo ikke låse døra når en er på RR-dagene :mrgreen: Men det skal jo uansett være mulig å låse døra når man leier en hytte. Dessuten var det fullt av glass-skår utenfor hytta, som måtte plukkes opp før vi kunne gå med hundene der [-X
Vi var tilsammen 7 styk + hunder som delte på hytta, og da er det en fordel at vi har et kjøleskap som funker.......det gjorde det ikke og den maten vi hadde med ble ødelagt i varmen. Utpå dagen lørdag fikk vi låne to hyller i kjøleskapet nede i hovedhuset, men det var jo litt bakvendt å skulle springe ned dit når vi ville ha en matbit (tok det i samme slengen som vi skulle på do ;-) )

Men ingen ting av dette er med på å ødelegge en ellers super helg =D>

PS: Ingen plass er vel like billig som Viubråtan, koster jo ikke mange kronene å overnatte noen netter.....så da er det vel litt sånn som de sier "du får det du betaler for" :razz:

Liv og jentene :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron