RR-dagen 08

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

RR-dagen 08

Innlegg Gunn Tove » Fre Apr 11, 2008 11:40 am

Siden jeg startet tråden RR-dagen 07, starter jeg tråden RR-dagen 08 også. ;-)

Det nærmer seg, dere! Gleder meg så! Håper vi blir mange! Hvem kommer????

Husk at fristen for påmelding er 21. april! Og påmelding til grillfesten lørdag er også 21. april! Den må vi få med oss!

I tillegg til RR'ene huser også området Retrieverfestivalene. Det vil si at det blir mange hunder og folk der. I fjor delte jeg meg, så jeg fikk med meg Tollerfestivalen også som var i Telemark søndagen. I år hadde jeg tenkt å bare være på RR-dagen (for det var SÅ fælt å reise fra alle de kjekke RR-folkene på Viubråten lørdag ettermiddag - selvom resultatene på Tollerfestivalen (Beste -og 2. beste tispe) var et plaster på såret), men så viser det seg at Tollerfestivalen i år blir på samme område. Så jeg blir løpende litt frem og tilbake på søndagen. Har et par juniorer som skal debutere i ringen, men familiene kommer så det blir ikke så mye stress. Tror jeg. :-? Alltid optimist!

Det som blir litt stress er at Mea-mus er fylt 2 år, og nå er i Åpen klasse sammen med Troja. Men håper det løser seg. Min far blir med som hundepasser, men har ikke planer om å sende han i ringen. :smile: Får kanskje lære han opp etterhvert?

Igjen: Gleder meg sånn! Hvem kommer?
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg hilde » Fre Apr 11, 2008 3:45 pm

Sissel og jeg kommer!! Gleder oss sinnsykt til dette hvert år, men i år med 2 - TO! utstillinger samme helgen, blir det helt RÅTT!

Vi kommer kun med Melvin'sen, for vi håper jo på at Qi er drektig nå [-o< En av sønnene til Qi kommer også, Qiro Rules, og kanskje to til, men ikke sikkert ennå #-o

Gleder oss til å treffe Nye og Gamle Venner!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Annette » Fre Apr 11, 2008 3:47 pm

hilde skrev:Sissel og jeg kommer!! Gleder oss sinnsykt til dette hvert år, men i år med 2 - TO! utstillinger samme helgen, blir det helt RÅTT!

Vi kommer kun med Melvin'sen, for vi håper jo på at Qi er drektig nå [-o< En av sønnene til Qi kommer også, Qiro Rules, og kanskje to til, men ikke sikkert ennå #-o

Gleder oss til å treffe Nye og Gamle Venner!


Saligutten kommer, men ikke i utstillingsringen!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Fre Apr 11, 2008 3:50 pm

En liten etterlysning, forresten:

Som dere vet så har jeg ansvar for RR-boden. Jeg håper virkelig at det er noen der ute som kan hjelpe meg litt. Bare noen få mennesker kan avse en times tid hver i løpet av helga, så får jeg også sett litt på hundene, når jeg først har reist så langt. Please!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Kamilla » Fre Apr 11, 2008 4:13 pm

Jeg har trodd at jeg kommer nå i lang tid, men om ikke denne blindpassasjeren snart har tenkt seg ut så spørs det virkelig! :---)

Men jeg har meldt på en liten firbent gutt så jeg håper jo at vi får det til, bare det at menneskemammaen hans har termin uka før så det kan bli relativt hektisk rundt ham :mrgreen:

GT - passer faren din babyer også eller?
Kamilla
 
Innlegg: 187
Registrert: Lør Jan 31, 2004 4:25 pm
Bosted: Siggerud

Innlegg Wivian » Fre Apr 11, 2008 4:17 pm

Saligutten kommer, men ikke i utstillingsringen!


Sali og jeg som gjorde det så bra sammen i fjor :D Men vi sees ivertfall :cool:
Wivian
 
Innlegg: 69
Registrert: Man Jun 13, 2005 8:53 pm
Bosted: Tønsberg

Innlegg Annette » Fre Apr 11, 2008 4:54 pm

Wivian skrev:
Saligutten kommer, men ikke i utstillingsringen!


Sali og jeg som gjorde det så bra sammen i fjor :D Men vi sees ivertfall :cool:


Hehe! Hadde de hatt mønstring, så skulle jeg gjerne ha fått vist verden godgutten.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Sonja » Fre Apr 11, 2008 7:38 pm

Vi kommer :D Må jo ha med oss årets kjekkeste helg :razz: Gleder oss masse :smile:
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Kango » Fre Apr 11, 2008 11:25 pm

Vi kommer også! :D
Vi har hørt så mye om disse RR-dagene at i år måtte vi bare bli med!! :cool:
Gleder oss kjempemasse og håper å bli kjent med enda flere RR-venner enn de flotte vi føler vi allerede har. :D :D
Britt-Iren :)
Kango
 
Innlegg: 73
Registrert: Tor Jan 18, 2007 8:18 pm
Bosted: Askøy

Innlegg seam » Lør Apr 12, 2008 8:43 pm

Vi kommer også :D Har blitt stolt mamma til en gutt på snart 4, Kompis, broren til Hildes QI. Har meldt han på søndagen....morro. Var der med Nemi for et par år siden, en veldig allright sammenkomst for oss RR-elskere :D
Wendy, Kompis og Madame
seam
 
Innlegg: 78
Registrert: Søn Feb 05, 2006 10:58 pm
Bosted: sandefjord

Innlegg Annette » Lør Apr 12, 2008 8:53 pm

seam skrev:Vi kommer også :D Har blitt stolt mamma til en gutt på snart 4, Kompis, broren til Hildes QI. Har meldt han på søndagen....morro. Var der med Nemi for et par år siden, en veldig allright sammenkomst for oss RR-elskere :D


...og jeg skal heie på Kompis. Han er herlig!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Tove-Mette » Tir Apr 15, 2008 8:22 am

Luna og jeg kommer også :mrgreen: og vi gleder oss :valp:
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo

RR-dagen

Innlegg monalh » Tir Apr 15, 2008 6:37 pm

Jeg og "Liffen" kommer også. Det er jo både tollerfestivalen(var det ikke det det var?) og flatmesterskapet på Haslemoen denne helgen, og mange av våre treningskamerater skal vise seg i retriever-ringen og på working-test. Så dette blir liv og røre på Haslemoen denne pinsen! :D
monalh
 
Innlegg: 110
Registrert: Søn Jan 28, 2007 9:14 pm
Bosted: Fetsund

Innlegg Gunn Tove » Tir Apr 15, 2008 10:07 pm

Jepp Mona. Alle Retriever-rasene kommer også. Og når en ser hvor mange Golden, Flat og Labradorer det er på en NKK utstilling så blir det nok maaaaaange der.

Annette, jeg skal prøve å hjelpe til litt i RR-boden lørdagen. Søndagen blir det nok litt stress siden jeg må løpe mellom Toller-ringen og RR-ringen. :D
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Tir Apr 15, 2008 10:44 pm

Gunn Tove skrev: Annette, jeg skal prøve å hjelpe til litt i RR-boden lørdagen. Søndagen blir det nok litt stress siden jeg må løpe mellom Toller-ringen og RR-ringen. :D


Takk :) Nå ble jeg glad !!! :D
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Neste

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron