FLOTT PINSE!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

FLOTT PINSE!

Innlegg hilde » Man Mai 28, 2007 10:26 am

Tusen takk til alle på Viubråtan for en flott helg! Igjen!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Vi hadde det helt fantastiskt, både 2- og 4-bente. De to hundene som vant BIR og BIM er noen flotte eksemplarer av vår herrrrlige rase, så GRATULERER BEGGE TO!!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Joa » Man Mai 28, 2007 12:07 pm

Ikke hold oss på pinebenken da, hvem ble BIR og BIM...?? :razz:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg Life » Man Mai 28, 2007 1:05 pm

TUSEN TAKK FOR EN SUPERTRIVELIG RR-HELG =D> =D> =D>

Er det rart at vi elsker denne flotte rasen, ikke bare er hundene helt topp, men i tillegg har de med seg noen helt fantastiske mennesker (eiere). Takk til alle som er med på å gjøre denne RR-helgen til noe helt spesielt, og som gjør at man velger å komme tilbake til år etter år :D

BIR ble Kangelani`s Fiselo Filicia.
Grattis til Marit Hjartøy og Trond Petter Harstad =D>

BIM ble Djungelkattens Acuteridged Aramis.
Grattis til eier Bengt Harrsjo og oppdretter Ann-Marie Hilding =D>

To superflotte eksemplarer av rasen !!!!!

Takk også til dommer Neil Kay, som tok med seg sola helt fra Sør-Afrika :mrgreen:

Vi sees igjen til neste år ;-)

Liv
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg hilde » Man Mai 28, 2007 1:08 pm

Oy, sorry :oops:

Joda, BIR ble norske Ch Kangilani's Fiselo Filicia =D> , ei nydelig tispe, og BIM gikk til en stilig svenske NUCH SUCH SV-07 Djungelkattens Acuteridged Aramis!

Ja, for ikke å glemme: BIR valp ble Qi's herrrlige sønn Qiro Rules og BIM ble TRV's Brings U Paris =D>
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg hilde » Man Mai 28, 2007 1:10 pm

hehe, Liv, vi satt og skreiv samtidig ;-) Morsomt, da!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Heiditr » Man Mai 28, 2007 1:24 pm

Ja, kan bare henge meg på lista her, ei kjempehelg med trivelige folk, flotte hundar og sol. Eller som eg har lært at dei seie lener sør og øst i landet: ei fRRyktelig hyggelig helg..

Vi kjem attende til neste år

Heidi, Karl-Arne og Stitch
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Linda » Man Mai 28, 2007 1:47 pm

Henger meg på,- kjempetrivelig var det - i år også! Gleder meg allerede til neste år, da skal jeg snakke enda litt mer med enda litt flere... Jeg blir så FJERN når jeg er på Ridgeback-dager :-? Eller kanskje det bare blir mer framtredende der #-o


Takk til alle for koselig samvær, og til utstillingskomitéen for en kjempejobb! Og så er det alltid et stort pluss når dommeren er SÅ trivelig!
Linda
 
Innlegg: 77
Registrert: Tir Mar 21, 2006 11:11 am
Bosted: Elverum

Innlegg Annette » Man Mai 28, 2007 3:40 pm

hilde skrev:Oy, sorry :oops:

Joda, BIR ble norske Ch Kangilani's Fiselo Filicia =D> , ei nydelig tispe, og BIM gikk til en stilig svenske NUCH SUCH SV-07 Djungelkattens Acuteridged Aramis!

Ja, for ikke å glemme: BIR valp ble Qi's herrrlige sønn Qiro Rules og BIM ble TRV's Brings U Paris =D>



\:D/ Åsså ble jeg BIR veteran \:D/

Hilsen Zeta
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Irene » Man Mai 28, 2007 4:22 pm

Annette skrev:
hilde skrev:Oy, sorry :oops:

Joda, BIR ble norske Ch Kangilani's Fiselo Filicia =D> , ei nydelig tispe, og BIM gikk til en stilig svenske NUCH SUCH SV-07 Djungelkattens Acuteridged Aramis!

Ja, for ikke å glemme: BIR valp ble Qi's herrrlige sønn Qiro Rules og BIM ble TRV's Brings U Paris =D>



\:D/ Åsså ble jeg BIR veteran \:D/

Hilsen Zeta
...og Dumelas Ra Bagera (Terje) BIM veteran ;-)
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Irene » Man Mai 28, 2007 4:30 pm

Hadde tenkt å skrive litt mer da...ble litt ivrig med knappene her..
1000 takk til alle som hjalp oss i UK, om det gjelder å rigge opp/ned, bistå med utlodningspremier, løpe frem og tilbake til "bortskjemte" RR eiere når de vinner på lodd ( ;-) ) eller komme med skryt til oss, eller tips og råd til neste år.
Vil minne alle på at det er 25 års jubileum neste år - og innspill til arrangement tas i mot med takk (sendes leder av UK - Hanne Neergaard). Jeg har notert det som ble nevnt til meg ila helgen ang dette.
Dommeren var svært fornøyd med helgen - jeg kjørte og hentet han til/fra hotellet og flyplass - og etter hva jeg snappet opp rundt ringen, var de aller fleste fornøyd med bedømningen hans også. Han hadde mange historier om RR og Sør-Afrika - utrolig interresant å lytte til.
Jeg brukte alt for mange penger i helgen - bok, klær og lodder, vaffler og kaffe..... Også var det nesten så jeg smalt på 6 vinglass med RR på også.... Jeg er sliten, "av" i ryggen, trøtt - men svært så tilfreds.. Ses neste år alle sammen!!!
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Annette » Man Mai 28, 2007 6:12 pm

Irene skrev: Vil minne alle på at det er 25 års jubileum neste år - og innspill til arrangement tas i mot med takk (sendes leder av UK - Hanne Neergaard). Jeg har notert det som ble nevnt til meg ila helgen ang dette.


Jeg vet jeg sa det til deg i går, men sånt kan ikke sises for ofte: dere klarte å få til et kjempeflott arrangement! Tusen takk!!!!

Når det gjelder innspill til neste år, så er dette ikke klager, "bare" to hjertesukk:
* Jeg savna mønstinga. Det finnes så mange hunder der ute som har så mye flott for seg, men som blir hemmet av en ren utstillingsfeil. Jeg kan ikke skjønne annet enn at alle - ikke minst oppdrettere som gjerne vil se søsken og avko av dem de vurderer - gjerne vil se dem! Utstillingsfeil finnes jo i omtrent alle kull, så det at noen av dem vises er jo ingen svakhet for oppdretteren det gjelder...mens styrkene jo bare forsterker det oppdretterne burde være stolt av.
* Det hadde vært så flott å få eksempler på at våre fantastiske hunder ikke bare er fantastisk vakre, men også at de kan brukes til noe (det behøver jo ikke være offisielle konkurranser).
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Man Mai 28, 2007 6:27 pm

Resultatene ligger allerede på DogWeb!!!!!!!

IMPONERT!!!!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Sonja » Man Mai 28, 2007 6:46 pm

Takk for en flott helg alle sammen :D :D :D

Vi har kost oss i hele helgen, kommer nok tilbake neste år ja :D
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Bente » Man Mai 28, 2007 8:48 pm

Takk for en trivelig helg alle sammen og GRATTIS til alle vinnere OG til Stitch som ble 2. beste hanne!! =D> Prøvde å se etter res på DW, men fant de ikke....

For de som var på Generalforsamlingen ble mønstringen etterlyst her også og vi håper å få det med til neste år.
Bente
 
Innlegg: 101
Registrert: Ons Mai 19, 2004 12:49 pm
Bosted: Larvik

Innlegg Annette » Man Mai 28, 2007 8:56 pm

Resultatene ligger ikke på hovedoversikten ennå, men går du inn på en av de deltagende hundenes resultatliste ligger linken til utstillingen med alle resultater der.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Neste

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron