Dekken

ting og tang til dyret

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Dekken

Innlegg Irene » Lør Mar 25, 2006 7:58 pm

Heisann!
Jeg har et dekken etter Baron i str XL som er ALT for stort til Skrulla.Det er et Garda dekken (svensk) sort med fleece fór inni.Et slags gummiert trekk uttapå.Kunne tenke meg å bytte eller selge dette. Ved bytte må jeg ha et i str M. Skal ta et bilde og vise, men hunden er ikke her akkurat nå, hun er på vei til Bergen på utstilling ;-)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Gunn Tove » Lør Mar 25, 2006 10:22 pm

Heia Skrulla!!! VIL ha rapport så fort du hører noe fra Bergen!
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Heiditr » Søn Mar 26, 2006 5:01 pm

Hei, hei!
Da var det altså Marula fra "her" eg såg, men aldri fikk sosa meg til å snakke med i dag...

Sånn går det når ein er for treig. #-o

Stitch'ern gikk det bra med, han vart 3 beste hanhund og fikk certet, trudde eg sku svime av!!! :oops: (Linda, eg høyrer at du ler, shhhh...) Chango vart beste hanhund og BIM, og en frøken som heter Lucy fikk cert og vart champion, det fikk eg og med, men kven som vart beste tispe og BIR, det fikk eg ikkje med...

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Sonja » Søn Mar 26, 2006 6:46 pm

HEi
Ja Stichen fikk CERT i dag gratulere :D ,så vi måtte nøye oss med CK.... #-o
Sånn er livet.Hvis jeg ikke tar helt feil så var det Shavano's Ghanima Leah som ble BIR :D
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Linda » Søn Mar 26, 2006 8:07 pm

Mer utstilling (ligger denne tråden muligens på feil sted?)

DameCertet gikk til søstra til Kato, altså fra Amegabas J-kull, husker ikke hennes egentlige navn, hun kalles altså Lucy... Hun ble også Champion i dag =D> Og så sa Heidi at Hintza tok andre plassen i beste hannhund...
Linda
 
Innlegg: 77
Registrert: Tir Mar 21, 2006 11:11 am
Bosted: Elverum

Innlegg Anne » Søn Mar 26, 2006 8:09 pm

Hintza fra Masithela?


Grattis igjenn med cert :mrgreen:
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Gunn Tove » Søn Mar 26, 2006 8:10 pm

Grattis til alle! =D> Puh, så godt det er å få en oppdatering! Eller så at Stich fikk certet på siden din før i dag da, Linda!
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Linda » Søn Mar 26, 2006 8:10 pm

Heiditr skrev:Stitch'ern gikk det bra med, han vart 3 beste hanhund og fikk certet, trudde eg sku svime av!!! :oops: (Linda, eg høyrer at du ler, shhhh...) Heidi


Ler aldri av deg vøttø - men flaks for deg at du har "proff handler" så slipper du å svime av i ringen ;-)
Linda
 
Innlegg: 77
Registrert: Tir Mar 21, 2006 11:11 am
Bosted: Elverum

Re: Dekken

Innlegg Irene » Søn Mar 26, 2006 8:42 pm

Irene skrev:Heisann!
Jeg har et dekken etter Baron i str XL som er ALT for stort til Skrulla.Det er et Garda dekken (svensk) sort med fleece fór inni.Et slags gummiert trekk uttapå.Kunne tenke meg å bytte eller selge dette. Ved bytte må jeg ha et i str M. Skal ta et bilde og vise, men hunden er ikke her akkurat nå, hun er på vei til Bergen på utstilling ;-)

Asså, nå skulle jeg bytte/selge et dekken jeg da!! Ikke ha sånn utstillingsskvaller her ;-)
Skrulla kom på den UTROLIG kjedelige plassen under certet NOK EN GANG.
Da var det altså Marula fra "her" eg såg, men aldri fikk sosa meg til å snakke med i dag
Det var Marula fra "her" men ikke meg. Skrulla var med oppdretter Hanne. Marulas søster som tok BIR i dag - hurra!
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Utstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron