Matte i buret

ting og tang til dyret

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Matte i buret

Innlegg ØyvindB » Lør Jun 18, 2011 6:47 am

Hva har dere i bunnen av bilburet? Her i huset er det litt diskusjon om komfortnivå til dyret. Nå har han en myk hundemadrass i den ene bilen. I den andre ligger det en tynn madrass + 2 puter og ett pledd.. Ettersom valpen er 5 måneder og 61 cm så ser jeg for meg at jeg snart trenger all den høyden jeg kan få i buret.

Hva ligger deres gullklumper på i buret? jeg har sett noen bare har en tynn bit gulvteppe, men det virker litt kjipt.

Bilde
ØyvindB
 
Innlegg: 4
Registrert: Man Jan 03, 2011 8:54 pm

Re: Matte i buret

Innlegg Simira » Lør Jun 18, 2011 12:29 pm

Vi har også en tynn hundemadrass (biltema sin) med et teppe oppå. I likhet med deg ser jeg behovet for høyden etterhvert, MEN nå skal jo hunden helst ligge under transport uansett. De trenger ihvertfall ikke å sitte rett opp og ned uansett, så jeg er ikke så veldig bekymret egentlig.
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Re: Matte i buret

Innlegg Annette » Lør Jun 18, 2011 12:40 pm

Den ene av mine ligger på en dobbel "wetbed" (sånn tykk fluffy vaskbart hundeteppe), mens den andre har en tynn madrass med sommerdyne oppå. Om vinteren pleier jeg å ha tilskåret liggeunderlag underst og noen gamle ullpledd i tillegg
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Re: Matte i buret

Innlegg Conan » Søn Jun 19, 2011 2:19 pm

bruker denne: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk ... odid=12247
måtte etterfylles etter en liten stund, men det var ikke noe problem ettersom han har revet istykker et par dyner:)
Conan
 
Innlegg: 50
Registrert: Lør Des 19, 2009 1:11 am
Bosted: Skjetten

Re: Matte i buret

Innlegg Lene » Søn Jun 19, 2011 8:06 pm

Vi kjører ikke så veldig lange turer i bil i det daglige, så jeg har bare en biltema-madrass. Den kan vaskes på 60, og gir litt mykhet.

Da vi var på lang bilferie i fjor, til sammen 7 dager med en del kjøring, hadde Leo i tilegg en gammel avlagt sovepose, den sov han på i teltet, og i buret i bilen, samt alle steder vi overnattet/bodde inne. Bruker ha med denne når vi skal kjøre lengre, og han uansett trenger noe å ligge på inne.
Matmor til Leo født 21. oktober 2009
Lene
 
Innlegg: 163
Registrert: Tor Okt 29, 2009 1:30 pm
Bosted: Oslo


Gå til Utstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron