Nesten ny kløv og ubetydelig brukt sammenleggbart bur selges. Nypris ligger på ca. 1200 kroner for hver av dem.
Selges for 600 kroner hver for seg eller 1100 kroner sammen.
Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Hege skrev:Irene skrev:Jeg vil gjerne kjøpe kløvet ditt om det ikke er solgt??
Jeg var først....
Tror buret er 90 60 70. Det fyllte i alle fall omtrent hele bagasjerommet på vår Opel Astra. Tror dette er et "standardbur" for RR. Vi har en liten tispe, men hun hadde god plass i det.
Han blir jo helt gal når jeg skal støvsuge, vaske gulv...dette gikk jo som en lek i dag når han satt pent i buret....det var faktisk skikkelig deilig å jobbe litt i fred 
dette var riktignok når han var veldig liten (3-4mnd) men vi fant etterhvert ut at han ikke var destruktiv når han fikk være løs så vi droppet hele burgreia.. prøvde ett par netter å ha igjen døra etter at han hadde sovnet, og da reagerte han ikke før han våknet .. kl 3-4 om natta!! vanligvis sov han da til 8-9.. ikke noe hyggelig for mor å stå opp kl 4 altså ;) I ettertid angrer jeg selvfølgelig litt på at jeg ikke fortsatte med treningen (prøvde jo bare noen få ganger), spesielt med tanke på det praktiske med bur på utstilling.. men vi får vel prøve igjen, når jeg får råd til å kjøpe stoffbur.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest