Heihei!!!

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Heihei!!!

Innlegg Hildegard » Tor Mar 09, 2006 1:04 am

Er kjempeglad for å ha funnet denne siden!
Har allerede begynt å poste her, men har helt glemt å presentere oss. Vi heter Inger og Hilde, og hun er fra Kennel Makanda på Ilseng. Hun er to og et halvt år, og en sann fryd. Helt oppriktig, så er hun det gladeste individ jeg noengang har møtt, og hun er bare snill og flink HELE tiden. Hun finner på fantestreker, men nesten aldri med vilje... :roll:
Har allerede grabbet med meg tips om foring og annet her... hun har ikke matlyst nemlig... menneskemiddag er mye bedre, særlig når hun kan grine til seg nam fra bestemor... [-X
Vi snakkes!!! :D
Hildegard
 
Innlegg: 22
Registrert: Ons Feb 22, 2006 8:50 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Chryssi » Tor Mar 09, 2006 4:02 am

Velkommen hit :mrgreen:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Irene » Tor Mar 09, 2006 9:29 am

Du er Aresdatter du da Hilde?
Vælkommen til oss!!
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg benedicte » Tor Mar 09, 2006 10:43 am

Hei på deg :D
Jeg har heller aldri presentert meg og snuppa. Vi har bare tatt oss godt tilrette (ehh..) Og dere vet at når det har gått så lang tid så virker det litt teit å ta alt forfra igjen :oops:

Kort om oss; Alexander og jeg bor i Drammen , ønsket oss en RR og fant en kennel vi likte. Her var lille Zimba på 4 år. Hun var midlertidig tilbake hos oppdretterne mens hun ventet på et nytt sted å bo. Første gangen vi besøkte kennelen stormet alle hundene mot oss, mens Zimba gjemte seg bak uthuset.... Neste gang ble vi møtt av et stort glis. HUn smeltet våre hjerter og vi droppet valp. Zimba ble med oss i stede. Hun heter opprinnelig Arita of Happy Devotion. Nå er hun en trygg og glad jente på 6 år, en herlig personlighet med stor porsjon humor.

Det er få RR i området, kun 3-4 hannhunder. Ingen tisper. Kjenner ingen personlig på forumet her, men jeg skjønner at det er endel av brukerne som har hunder fra samme kennel og andre somkjenner hverandre.

Veldig glad for at forumet finnes, det er litt "trygt".


Stor hilsen fra to i drammen-kjempeklare for skisprinen idag :D
benedicte
 
Innlegg: 121
Registrert: Ons Jul 06, 2005 8:50 pm
Bosted: Drammen

Innlegg Vanja » Tor Mar 09, 2006 2:26 pm

benedicte skrev:Hun heter opprinnelig Arita of Happy Devotion.



Da er Zimba tanten til den valpen jeg skal hente i slutten av måneden! :D Artig!
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg benedicte » Tor Mar 09, 2006 9:23 pm

Så festlig. Skal du ha en av valpene til Saba? Vi hilste på de før jul, og hadde det vært opp til Alexander, så hadde vi hatt et par hunder til. (og vi som kjører en liten seat ibiza....)

Hilsen Benedicte og Zimba
benedicte
 
Innlegg: 121
Registrert: Ons Jul 06, 2005 8:50 pm
Bosted: Drammen

Innlegg Hildegard » Fre Mar 10, 2006 3:30 am

Jada, pappa heter Ares, og mamma er nydelige Dixi. Vi har ikke vert så mye på utstillinger og sånn, heller ikke med i RR- klubben her i Bergen, men nå har jeg snakket min mamma til rette, og hun har lovet å se opp fra studiebøkene innimellom. Hyggelige sider ditte her, vi sees nok her, ja.

Mye logring fra Hilde
Hildegard
 
Innlegg: 22
Registrert: Ons Feb 22, 2006 8:50 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Vanja » Fre Mar 10, 2006 8:11 am

benedicte skrev:Så festlig. Skal du ha en av valpene til Saba? Vi hilste på de før jul, og hadde det vært opp til Alexander, så hadde vi hatt et par hunder til. (og vi som kjører en liten seat ibiza....)

Hilsen Benedicte og Zimba


Det var meg du spurte, ikke sant? Nei, vi skal få en av valpene til Alice of Happy Devotion, eller Esther som hun heter.

Beklager, Hildegard, at jeg saboterte tråden din helt uforvarende. Det var ikke meningen! :smile:

Velkommen skal du være! (Jeg gleder meg til å bli litt mer aktiv her inne. Litt rart å være her før man får hunden i hus.) :D
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg Irene » Fre Mar 10, 2006 10:02 am

Vanja skrev:Jeg gleder meg til å bli litt mer aktiv her inne. Litt rart å være her før man får hunden i hus. :D

Det er jo helt greit! Vi trenger alle input, ikke bare allerede RR-eiere, du som venter kan jo ta med deg noe både til oss og fra oss ;-)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron