HEI ALLE SAMMEN

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

HEI ALLE SAMMEN

Innlegg Tove » Tir Sep 06, 2005 3:57 pm

Nå har jeg endelig logget meg inn som bruker jeg også. Kommer fra Trondheim, og det som opptar mesteparten av fritiden min er familiens "lille baby" Silko ( Amagebas Imarika Silko). Han er snart 2 1\2 år gammel og veier ca 47 - 48 kg. En stor og livlig krabat med andre ord.
Det beste han vet er å få løpe rundt å leke med kjæresten sin Kira, og få lov å ligge i sengen vår selvfølgelig :-?
Tove og Silko
Tove
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 06, 2005 3:41 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Zinda » Tir Sep 06, 2005 5:03 pm

:D Velkommen Silko!
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Chryssi » Tir Sep 06, 2005 5:35 pm

halla kennelbror! :mrgreen:

Jeg var faktisk og så på I-kullet når de var 8 uker, de var jo verdens skjønneste hele gjengen... var ikke spesielt tvil om jeg skulle sette meg på liste til det neste kullet eller ikke!! ;-) så nå sitter jeg her med Amageba's Johari Kafele som akkurat har blitt 2 år :cool:

har bare sett en av I-kullet etter at de ble voksne tror jeg, han var også svæær. Er det alle i kullet som er det eller? har du kontakt med andre søsken?


velkommen til forumet :mrgreen:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Tove » Tir Sep 06, 2005 7:39 pm

Har nok dessverre ikke noen kontakt med de andre. Hadde litt kontakt en stund, men Silko er overbitt, og kan dermed ikke være med på utstillinger så derfor datt vi litt utenfor for å si det sånn. tror det var mange sværinger i kullet, men Silko + en bror var av de største. Silko har en psyke av stål!!! og vi fikk virkelig noe å bryne oss på, men nå er han verdens skjønneste :-) siden vi ikke kan drive med utstilling, har vi så smått blitt bitt av agility basillen i stedet. Det synes vi er kjempemoro begge to.
Tove og Silko
Tove
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 06, 2005 3:41 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Gunn Tove » Tir Sep 06, 2005 9:11 pm

Hei Tove og takk for sist!
Jeg falt jo nesegrus for Silko i påska i fjor. Han var den første Ridgebacken jeg så på nært hold! Ble overbevist der og da om at det måtte bli en RR på meg. Og resultatet så du jo i sommer! Fant tonen Silko og Troja! Banker på døra di neste gang jeg er i Trondheim også!
(info: Tove er naboen til tanta mi)
Mvh Gunn Tove og Troja
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Anne » Tir Sep 06, 2005 9:26 pm

Velkommen :mrgreen:

Da vi gikk på treff i Aro sitt første leveår var en av brødrene der, Kikai, han var stor! Har ikke sett han siden han var rundt året... Vet du noe om han kanskje?
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Tove » Tir Sep 06, 2005 9:35 pm

Hei Gunn Tove og Troja!

Vi ser frem til at dere titter innom neste gang dere er på Trondhjems besøk ja :D Ble jo ikke noe av at vi møttes på grillkvelden .( ble liggende syk med feber så slik ble det).

Til Anne

Jeg verken vet eller har noen kontakt med noen av søsknene til Silko dessverre. men vi har litt kontakt med Leo som kommer fra J kullet.

Tove og Silko
Tove og Silko
Tove
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 06, 2005 3:41 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Chryssi » Tir Sep 06, 2005 9:38 pm

men vi har litt kontakt med Leo som kommer fra J kullet.


brutter'n jo :) har litt kontakt med dem på mail men nå er det en stund siden sist. De har det vel bra?


ps! utstilling er jo ikke alt.. Har kjempelyst til å prøve agility så er faktisk misunnelig på dere!! :roll:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Tove » Tir Sep 06, 2005 9:59 pm

Ja Leo er full turbo han :D sist vi møttes ( begynner å bli en stund siden nå dessverre, sommerferie og alt vet du), skulle Leo absolutt herse over Silko hele tiden. dummingen skjønner ikke hvem som er øverst på rangstigen en gang :roll: Silko er jo så mye som et halvt år gamlere #-o
det er iallefall ikke noe galt med selvtilliten der i gården nei. :D
Tove og Silko
Tove
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 06, 2005 3:41 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Silje » Ons Sep 07, 2005 7:09 am

Velkommen!

Fint å se at det er så mange RR-fans i Trondheim!! :hjerte:
" I min hunds øye senker jeg mine sorger som i en dyp brønn. "
~Henrik Wergeland~
Silje
 
Innlegg: 25
Registrert: Tir Aug 16, 2005 4:40 pm

Innlegg Bikira » Ons Sep 07, 2005 3:07 pm

Velkommen ja Tove og takk for tur i går.

Jeg har mye kontakt med Knut og Leo. Passer han nå og da når far er ute og flyr. Leo er litt av en type. Tror jommen det må være litt fuglehund i den karen jeg. Snill og vill.

~May og Kira


ps! Kira hilser til chæresten sin. Tove du har fått mail :)
Bikira
 
Innlegg: 21
Registrert: Ons Aug 31, 2005 8:28 am

Innlegg Kjersti » Tor Sep 08, 2005 11:32 am

Hei på dere

Det er så kjekt å se så mange nye som kommer inn. Du sier at du har en stor hann, kan vi ikke få se et bilde av han?

Jeg har Akela som kommer fra kennel Masithela i Sandnes. Hun er nå 3 år gammel, og endelig :neutral: ferdig med tenåringsopprøret sitt. Hun er også stor for å være tispe, 40 kg og 66 høy. Jeg hadde ikke sett så veldig mange RR før vi fikk Akela, så jeg ble ganske overrasket over hvor stor forskjell det er på størrelsen på tispene. Tør ikke si noe mer for da starter vi vel opp igjen med diskusjonen: Hva er standard og hva er ikke standard !! Men, må bare si at store RR er fantastisk flotte !! Huff, nå har jeg lagt gullegget, he he. :mrgreen:

Ha en fin dag
Kjersti
Kjersti
 
Innlegg: 38
Registrert: Man Apr 19, 2004 2:17 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Bikira » Tor Sep 08, 2005 1:35 pm

Om du går inn opå Historier/dagbok og klikker deg videre inn på kjærester på tur, vil du finne bilder av Toves Silko :)
Bikira
 
Innlegg: 21
Registrert: Ons Aug 31, 2005 8:28 am

Innlegg Bente » Ons Sep 14, 2005 10:22 am

Til dere som driver med Agility: send inn resultater fra konkurranser så legger jeg det ut på sidene. Dette gjelder selvsagt alle andre former for hundesport som bedrives med RR! bentenygaard@rhodesian-ridgeback.as
Bente
 
Innlegg: 101
Registrert: Ons Mai 19, 2004 12:49 pm
Bosted: Larvik


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron