Kira, May og Thomas

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Kira, May og Thomas

Innlegg Bikira » Ons Aug 31, 2005 9:09 am

Hei

Vi bor i Trondheim og har ei tispe på 4,5år som heter Kira. For tiden tigger jeg som en gal etter en rr til, men mannen er ikke helt på gli enda.

Er det noen andre her inne med valper fra Dhiga Ladhipala?
Bikira
 
Innlegg: 21
Registrert: Ons Aug 31, 2005 8:28 am

Innlegg Anne » Tor Sep 01, 2005 6:33 pm

Velkommen :mrgreen:
Kjenner til trangen til å ha to RRer ja ;-)

Kennelnavnet har jeg faktisk ikke hørt før... Hvor holder de til?
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Heiditr » Fre Sep 02, 2005 8:24 am

Hei og velkommen :D

Har ein, trenger fleire.... Joda den frasa kjenner eg svært godt til. ;-) Ein er ein for lite, har ein to så er det ikkje så mykje ekstra med tre, etc etc Den vinkelen prøver no eg, då... =P~
Om du klarar å overtale den ignorante halvdelen din om fordelane med å ha fleire bikkjer, så PLEASE [-o< , fortell meg korleis eg kan gjere det. Eg har ein og det er ein (minst) for lite.

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg benedicte » Fre Sep 02, 2005 8:58 pm

Har en mann som gjerne skulle beholt alle valpene som Zimba kanskje får....Jeg derimot ser for meg at han vinker farvel til meg på morgenen og der er jeg med barnevogn og et par-tre-fire rr som skal ut på tur... Ikke for å være kjip altså,men HVORDAN får dere det til??? Tenke seg når de ser en kattepus....... #-o
benedicte
 
Innlegg: 121
Registrert: Ons Jul 06, 2005 8:50 pm
Bosted: Drammen

Innlegg Zinda » Lør Sep 03, 2005 7:28 am

og der er jeg med barnevogn og et par-tre-fire rr som skal ut på tur...
;-) Det blir så flott atte! Jeg hadde to stk. (en schæfer tispe og en schæfer/husky hann) da Mai ble født og det er jo en fordel at hundene lyder stemmen din og ikke er avhengig at du stopper dem med båndet og håndkraft, for DET er vanskelig om ikke umulig bare med en hund for den del. Jeg hadde fellesbånd for de to, altså en line til meg som delte seg i to litt lenger ned slik at bikkjene gikk ved siden av hverandre. Utmerket til trekk-hjelp i oppoverbakker (spesielt da det var en ti cm. snø) Zinda trekker barnevogna bra nok alene også hun, men jeg tar ikke alltid på henne trekkselen og da går hun jo som et lite tent lys ved siden av meg ( =D> ) Eller så kan du jo anskaffe Rocky2, der hund(ene) spennes foran og trekker vogna med ungen oppi! Jeg har dessverre ikke fått brukt min så mye som jeg skulle ønske for den oppbevares i kjelleren og det er et sambla spetakkel å buksere den opp hver gang... :oops:
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Bikira » Søn Sep 04, 2005 7:43 pm

Anne skrev:Velkommen :mrgreen:
Kjenner til trangen til å ha to RRer ja ;-)

Kennelnavnet har jeg faktisk ikke hørt før... Hvor holder de til?


De har bare hatt ett kull. Har tilhold på Hell i N-Trøndelag.

Kira her ei søster i Trondheim som vi har en del kontakt med. Mener det skal finnes en bror også her. Ei søster skal være i Bergen også er det en bror på verdal.
Bikira
 
Innlegg: 21
Registrert: Ons Aug 31, 2005 8:28 am


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron