Stitch

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Stitch

Innlegg Heiditr » Tir Jul 05, 2005 9:49 am

Hei, hei!
Eg heiter Stitch, bur i Sunfjord sammen med familien min, er 10 mnd og stort sett ein trivelig kar... Opprinnelig kjem eg frå ein plass som heiter Shangaza's Kennel, men no har eg altså vorten sunfjording. Det er Heidi som seier at eg stort sett er ein trivelig kar, med eit par unntak, slik som fargestiftar (dei grønne er best), barbiedukker og alt slags papir som kan plukkast frå kvarandre (dorullar er snacks!!!!! Pokemon-kort er bra erstatning når eg ikkje kjem meg inn på badet.)
I det siste har eg fått noia av slike fluger som fyk rundt omkring, so det har vore vanskeleg å "finne roen". Dei voksne seier eg må legge meg ned og slappe av, men dei skulle bare prøvd korleis det e å få fluger på dissa greiene som henger under halen! (Noken som veit ka eg skal med dei? Eg fattar det ikkje, berre i vegen!)
Familien min er ganske greie, med ett stort unntak, eg får nemleg ikkje lov til å ligge i senga til Eira. Og det er ganske so traumatisk for meg. Heidi har sagt det vert for liten plass til Eira i senga dersom eg skal ligge der, men eg tykkjer ho kan ligge oppå meg sånn som ho brukar å gjere når vi ligg nede i stova, det fungerar jo heilt kjempefint!
Det som er litt dumt er at det ikkje er andre RR her omkring som eg kan leike med. Vi hadde ein katt, men han er vekk på damesjekking, så han har vi ikkje sett på lenge. Heidi har lova meg (og ungane) at vi skal få oss ny pus når skulen startar opp i august. Eg såg nokre fine pusekattar i går, og hadde so lyst å ta med ein heim att, men eg fekk ikkje lov, vi skal nemleg på ferie. Kanskje eg kan treffe andre RR når vi er på ferie? Heidi seier at vi skal på utstilling, so det må jo finnest andre RR å hilse på då.
Vi skal først til Moss, deretter ei veke på tur, og so til Nesbyen før vi skal heim att.
Vi snakkast til sommaren! No skal vi på badestranda og kose oss. :D

Hilsen
Stitch og familien
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Anne » Tir Jul 05, 2005 9:53 am

Velkommen hit :mrgreen:

Kos dere på stranden :D Her øser regnet ned :mad:
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Chryssi » Tir Jul 05, 2005 1:38 pm

Velkommen skal dere være :D stitch høres ut som en skikkelig Ridgeback :cool:

kos dere i fine været!
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Hei Stitch

Innlegg Bente » Fre Jul 22, 2005 2:18 pm

Det er bare farmor her som sender deg en liten hilsen her :D Gleder meg til se deg i Moss. På bildet ser du pappaen din, Ferdinand den gangen Iving var liten og brukte ham som sovepute. Pappaen din var den herligste RRen jeg noensinne har vært borti og alle sier du ligner veldig på ham :mrgreen: Han er dypt savnet hjemme hos oss :cry:

Stor klem fra farmor og tante Tootsie.
Bente
 
Innlegg: 101
Registrert: Ons Mai 19, 2004 12:49 pm
Bosted: Larvik

Innlegg Heiditr » Fre Jul 22, 2005 5:46 pm

Hei farmor Bente!

Han ligger i soffaen, han! Har prøvd å forklare Heidi fleire gonger at eg og treng å ligge i soffaen, men ho trur ikkje på meg. Eira må ha vokst masse, fordi vi to får ikkje lenger plass i go' stolen. Så når vi skal kose må vi ligge på golvet. Kankje du farmor snakke til ho dama slik at vi og kan få ligge i soffaen?

Og hvis du merkar at ho (Heidi, altså) er i god lune, så kan du snakke med ho om at eg MÅ få lov til å sove på loftet. Eg treng ikkje ligge oppi senga til Eira, vi kan ta det forsiktig, slik at eg kan ligge på golvet forran senga. Iallefall første natta... O:)

Vi snakkast snart, vi skal jo til Moss om ikkje så lenge. Eg er litt bekymra for kor tidleg eg må opp den morgonen, eg er ikkje akkurat så spretten om morgonen. Det er gubben og ungane som er det, eg og Heidi likar å ta det litt sånn på langs om morgonen. Då sit vi i kvar vår go' stol på kjøkkenet, høyrer på radio og drikk kaffi (ikkje eg, men Heidi). Etterpå er det greit å vere våken :D

Snakkast

Hilsen Stitch
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron