Världens bästa hund

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Världens bästa hund

Innlegg Åsa » Lør Jun 11, 2005 10:07 pm

:D

Ja det är väl det vi har allihopa. Endelezo, eller Lezo som han kallas, kom till oss i slutet av april och är en nydelig gutt som har all vår uppmärksamhet om dagen.

Vi har varit inne en del på RR sitt forum men det verkar vara mer liv här så vi slänger oss med här med :D

Vi har precis börjat på valpkurs hos Hundesentret som verkar bra, positivt och inspirerande. Har fått med oss debatten om dårliga hundskolor och var spända innan vi började men det verkar bra än så länge.

Sommaren verkar äntligen ha kommit och Lezo storkosar sig med att det har blivit varmt ute. Jag vet inte om det är fler som känner igen sig i en liten frusen valp som helst till en var tid vill sitta i mattes knä för att få värme :roll: Nu är det full fart ut och han har lust att vara ute hela tiden, även om buren inne är ett gott alternativ, speciellt när han har fått låna mattes Yogamatta att ligga på ;-) Ja då han är en bortskämd liten tass. Han är ju babyen vår.
Åsa och Lezo
Åsa
 
Innlegg: 72
Registrert: Lør Jun 11, 2005 8:43 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Chryssi » Søn Jun 12, 2005 12:37 am

velkommen hit :mrgreen:

og her har vi alle verdens beste hunder så da er dere i godt selskap ;-)

Jag vet inte om det är fler som känner igen sig i en liten frusen valp som helst till en var tid vill sitta i mattes knä för att få värme Nu är det full fart ut och han har lust att vara ute hela tiden, även om buren inne är ett gott alternativ, speciellt när han har fått låna mattes Yogamatta att ligga på Ja då han är en bortskämd liten tass. Han är ju babyen vår.


jepp! jeg har en som kan finne på å vekke meg om morgen for at jeg skal bre dyna over han.. stakkars gutten fryser jo #-o

Bortskjemt? Ja og Nei. Nei fordi jeg tillater det, og ja fordi han forventer det :roll: Men jeg ville ikke hatt det på noen annen måte!
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Irene » Søn Jun 12, 2005 9:18 pm

Ja, "vi ligger ikke rett på verandaen uten teppe under??!Gjør vi vel??!"
He-he, de blir hva vi gjør det til ;-)
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Zinda » Tir Jun 14, 2005 6:29 pm

grattis med valp! Ja vi har også verdens beste hund og det er fælt ikke å la henne ligge i sengen vår nå som hun har løpetid...en uke til nå så ligger hun i fotenden med dyne over! ;-)
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Elisabet » Man Jun 20, 2005 10:25 am

Irene skrev:Ja, "vi ligger ikke rett på verandaen uten teppe under??!Gjør vi vel??!"


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nei, DET gjør vi ikke!!!

jepp! jeg har en som kan finne på å vekke meg om morgen for at jeg skal bre dyna over han.. stakkars gutten fryser jo


Her i huset er det pappaen som tar det ansvaret :mrgreen: Modern er så hjerteløs at hun bare snur seg rundt og sover videre :twisted:
Elisabet
 
Innlegg: 236
Registrert: Ons Mar 23, 2005 11:22 am
Bosted: Sandefjord


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron