Masithela's Red Kovu

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Lene » Man Sep 13, 2010 8:48 am

Det siste bilde er jo helt fantastisk!

Hvis dere er på facebook har hapoo.no fotokonkurranse. Dette bildet vil nok nå til finalen...!
http://www.facebook.com/home.php?#!/pag ... 052?ref=ts

PS: Kopier heller adressen, da det ser ut som den #'en i adressen ødelegger linken
Matmor til Leo født 21. oktober 2009
Lene
 
Innlegg: 163
Registrert: Tor Okt 29, 2009 1:30 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Simira » Man Sep 13, 2010 1:00 pm

Driver ikke med slikt, vi. Facebook altså. ;) Men takk for tipset.
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Tilla » Tor Sep 16, 2010 4:44 pm

Pappen til Kovu er nermest naboen min, bor rett oppi høgget! Han er liiitt av en hund!! Han er bare sååå herlig, en riktig gentleman, rolig og stødig! Og ikke minst superflink i lydighet og agility! Ikke engang viltre tisper vipper han av banen:) Du er heldig hvis valpen blir lik sin far - for han er fantastisk syns nå jeg :D
Tilla
 
Innlegg: 33
Registrert: Man Mar 15, 2010 6:09 pm
Bosted: Stavanger

Innlegg Simira » Tor Sep 16, 2010 5:56 pm

Tilla skrev:Pappen til Kovu er nermest naboen min, bor rett oppi høgget! Han er liiitt av en hund!! Han er bare sååå herlig, en riktig gentleman, rolig og stødig! Og ikke minst superflink i lydighet og agility! Ikke engang viltre tisper vipper han av banen:) Du er heldig hvis valpen blir lik sin far - for han er fantastisk syns nå jeg :D


Godt å høre! Han er ihvertfall lovende så langt. Kanskje ikke på lydighetssida, men rolig og avslappet i de fleste situasjoner, og veldig grei å ha med å gjøre. :)
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Holmorama » Fre Sep 17, 2010 6:55 pm

Å herlige lille rynketryne!!!
Vi fikk også fra Masithela og også uten et skikkelig treff først. Men med telefonsamtaler og eposter får man også en type tillit til at dette er bra greier :D
Masithela's Quality Kinto, født 25.10.09, kom hjem til oss 22.01.10.
Holmorama
 
Innlegg: 98
Registrert: Ons Des 09, 2009 8:32 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Simira » Ons Nov 03, 2010 9:09 pm

Må bare legge inn et bilde av Kovu fra forrige uke. Han har fjernet en kul på det ene benet, og har gått rundt med lampeskjerm og lekt bulldoser siden da.
Han nærmer seg 30 kg, og er stort sett snill og grei, men valper er valper. Innimellom hopper og spretter han i alle retninger, eller har biteraptuser, og da angrer jeg sårt på at jeg ikke kjøpte chihuahua i stedet! Ihvertfall bittelitt...

Bilde

Den skjermen er forøvrig langt fra så blank og fin lenger, men ganske møkkete inni, og full av hvite merker etter å ha slått borti og stanget inni det meste. Men han takler det ganske bra da, godgutten, og har funnet ut hvordan han manøvrerer både bur og trapper med denne dingsen rundt hodet.
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Masithela`s Quality Kenzo » Ons Nov 24, 2010 4:55 pm

Håper det går bra med labben! Dere får si ifra når han er frisk nok til å leke, jeg vet om en som kunne tenke seg en play date på Ekebergsletta (?) en dag! :razz:
Masithela`s Quality Kenzo, født 25.10.09
Masithela`s Quality Kenzo
 
Innlegg: 15
Registrert: Tor Feb 25, 2010 9:52 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Simira » Ons Nov 24, 2010 6:13 pm

Masithela`s Quality Kenzo skrev:Håper det går bra med labben! Dere får si ifra når han er frisk nok til å leke, jeg vet om en som kunne tenke seg en play date på Ekebergsletta (?) en dag! :razz:


Kovu er frisk som en elg! Og lengter etter jevnbyrdige lekekamerater, siden Odin begynner å bli litt lei av å bli bøllet med. :P
Simira
 
Innlegg: 274
Registrert: Man Jun 08, 2009 10:55 am
Bosted: Oslo

Innlegg Masithela`s Quality Kenzo » Tir Nov 30, 2010 1:46 pm

Så bra! Kenzo gleder seg allerede. :razz: Akkurat nå drar jeg rundt på en arm pakket i gips fra skulderen til håndleddet, så Kenzo har rukket å bygge opp litt for mye energi. Kom gjerne med noen forslag til når det passer, så skal vi få til et møte.

Det blir gøy! :dog1:
Masithela`s Quality Kenzo, født 25.10.09
Masithela`s Quality Kenzo
 
Innlegg: 15
Registrert: Tor Feb 25, 2010 9:52 pm
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron