Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Annette skrev:Hei, og velkommen :)
Det finnes en del RRer i agder, men de fleste av oss er konsentrert i Arendalsområdet. Mine har imidlertid en halvbror i Mandal, som jo ikke er så veldig langt unna deg.
Simira skrev:Annette skrev:Hei, og velkommen :)
Det finnes en del RRer i agder, men de fleste av oss er konsentrert i Arendalsområdet. Mine har imidlertid en halvbror i Mandal, som jo ikke er så veldig langt unna deg.
Uh, vi er i Oslo... ;)
Letao skrev:Nå syns jeg dere skal slutte og poste valpebilder her inne... det er ille nok å lese om valpene.. om vi ikke må se de også!!
Ååh.så.skjønn!!!!
Simira skrev:Letao skrev:Nå syns jeg dere skal slutte og poste valpebilder her inne... det er ille nok å lese om valpene.. om vi ikke må se de også!!
Ååh.så.skjønn!!!!
Du er velkommen til å være valpevakt her... visst er de søte, men jeg har virkelig aldri skjønt at folk vil ha alt det strevet. :P
Letao skrev:Simira skrev:Letao skrev:Nå syns jeg dere skal slutte og poste valpebilder her inne... det er ille nok å lese om valpene.. om vi ikke må se de også!!
Ååh.så.skjønn!!!!
Du er velkommen til å være valpevakt her... visst er de søte, men jeg har virkelig aldri skjønt at folk vil ha alt det strevet. :P
Åh, hadde du bare vært litt nærmere så...:) Nei, valper er jo små monster. Jeg tror jeg hadde en "lettvint" valp i så måte, hun sov stort sett. Jeg var alltid kjempeglad når hun våknet innimellom! Men det reflekterer jo hvilken type RR hun er i dag også da.. svæææært bedagelig :P
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest