Hei!

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Hei!

Innlegg Letao » Man Sep 29, 2008 5:56 pm

Endelig kan jeg også skrive inn her og presentere MIN ridgeback. Vidunderet heter Batuulis By Esprit, men går til hverdags under navnet Saqui.

Har drømt om ridgeback i mange år nå, og har (som sikkert mange andre blivende RR-eiere) lest alle innlegg på dette forumet minst to ganger.. Snille RR-oppdrettere og -eiere har latt meg komme på besøk og hilse på hundene deres og snakke hund-hund-hund, og det er ingenting som har vært mer nyttig på veien mot egen hund! Må si særlig takk til Mitra, som har lært meg masse om hvor fantastik en ridgeback kan være (bravo, Silje!).

Saqui ligger nå og sover i sofaen, hun har så langt vist seg å være ganske selvsikker og trygg, og taklet den lange turen fra Gøteborg til Trondheim utmerket. Det blir spennende å se hvordan hun utvikler seg!

Hilsen Kristin og Saqui

http://saquishybel.blogspot.com/
Sist endret av Letao den Man Okt 06, 2008 10:33 am, endret 1 gang
Letao
 
Innlegg: 185
Registrert: Søn Nov 05, 2006 8:20 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Kango » Tir Sep 30, 2008 8:19 pm

Velkommen til dere begge! :D
Britt-Iren :)
Kango
 
Innlegg: 73
Registrert: Tor Jan 18, 2007 8:18 pm
Bosted: Askøy

Innlegg hilde » Ons Okt 01, 2008 3:42 am

Hei og gratulerer med vidunderet :smile:
Gøy at en fra dette kullet kom seg til Norge, det er jo en spennende kombinasjon! Gleder oss til å se dere!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg anjarubatscher » Ons Okt 01, 2008 8:59 pm

Velkommen og gratulerer med prinsessa :mrgreen:
I motsetning til Hilde kjenner jeg ikke kombinasjonen, så nå skal det googles..
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg -Mitra- » Tir Okt 07, 2008 1:14 pm

Hei og hopp!

Velkommen!! Og takk for så bra omtale :D Saqui ser helt nyyyyydelig ut!Tror at det er best at du tar med deg vidunderet og kommer til Ås snart. Du må jo begynne sportreninga tidlig... Også er det jo UKA i Ås nå :cool:
/Silje, Are og Mitra :pote:

><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.¸,·´¯`·.¸, ><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.,·´¯`·.¸, ><((((º>

If your dog is fat, you aren´t getting enough exercise
-Mitra-
 
Innlegg: 45
Registrert: Tor Mai 25, 2006 10:17 am
Bosted: Ås

Innlegg Letao » Tir Okt 07, 2008 6:19 pm

Huff, vet ikke om jeg får helt tid til det ï høst altså.. men kanskje over nyttår!!

Så kult bilde av Mitra, du er heldig som har fotografvenner!! :D Sånne bilder vil jeg også ha!
Letao
 
Innlegg: 185
Registrert: Søn Nov 05, 2006 8:20 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg -Mitra- » Ons Okt 08, 2008 2:03 pm

Jeg kan høre med Julia om hun kan ta bilder av Mitra og lillenurket ditt når du kommer :D Hun trenger ofte modeller.... Det hadde vært gøy!
/Silje, Are og Mitra :pote:

><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.¸,·´¯`·.¸, ><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.,·´¯`·.¸, ><((((º>

If your dog is fat, you aren´t getting enough exercise
-Mitra-
 
Innlegg: 45
Registrert: Tor Mai 25, 2006 10:17 am
Bosted: Ås

Innlegg Hildegaard » Ons Okt 08, 2008 4:39 pm

Heisann! Nydelig tass!
Hildegaard
 
Innlegg: 35
Registrert: Ons Mai 17, 2006 6:40 am
Bosted: Bergen

Innlegg Life » Ons Okt 08, 2008 6:34 pm

GRATTIS GRATTIS GRATTIS \:D/

Endelig er lille Saqui kommet!!! =D> Ååååå som hun ligner på halvsøster Eidi! Det er som å se Eidi 8 uker gammel, på vei fra Gøteborg til Trondheim......jeg var med Eva ned da hun hentet Eidi, fikk hilse på Pelle og hele A-kullet til Batuulis. Blir ikke rent misunnelig, er så koselig med valp, når får vi se vidunderet? Du er vel oppdatert på treffene her i Trondheim? I helga skal vi forresten ha sporkurs for valp, men det er selvfølgelig litt i tidligste laget for lille Saqui....men neste gang, da kan du være med ;-) Julebord er det også om en mnd tid, send meg en PM med mailadresse så skal jeg videresende invitasjonen, du slipper ikke unna.....alle medlemmer SKAL være med :mrgreen:

Chillie ligger i senga si, etter dagens sportrening....sliten, men veldig lysten på å treffe Saqui en dag......syns faktisk valper er allright, er så innmarig glad i å leke, er ganske mye valp selv ennå, til tross for sine 3 år :D

Gleder oss til å treffe dere, hilsen Chillie og Liv :D

PS: det er faktisk ganske mange RR-valper i Trøndelag for tiden, det lover godt for et aktivt miljø =D>
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Letao » Tor Okt 09, 2008 8:32 am

Dere får treffe henne allerede i dag, tenkte jeg! Vi kommer en tur på treninga i dag for å hilse på! :) Og vi tar gjerne i mot lekeinvitasjoner, ja! :)
Letao
 
Innlegg: 185
Registrert: Søn Nov 05, 2006 8:20 pm
Bosted: Trondheim


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron