Gud hvor sakte tiden går når man venter på valp!

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Gud hvor sakte tiden går når man venter på valp!

Innlegg Jannicke » Tor Mar 27, 2008 11:06 pm

Nå er endelig valpen min født hos kennel Shavano. :D Men så er det bare å vente, igjen. Skulle ønske de neste ukene går kjempefort!! Noen andre her som skal ha valp fra K-kullet til Shavano forresten?
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg seam » Fre Mar 28, 2008 10:27 pm

Hei ;-) Vet akkurat hvordan du har det, jeg venter på valp selv, og der er det rett rundt hjørnet før hun blir gravid [-o< Så jeg må vente til senssommeren ;-) . Hva skal du ha da? Tispe eller hann?
Wendy, Kompis og Madame
seam
 
Innlegg: 78
Registrert: Søn Feb 05, 2006 10:58 pm
Bosted: sandefjord

Re: Gud hvor sakte tiden går når man venter på valp!

Innlegg Verind » Lør Mar 29, 2008 7:53 am

Jannicke skrev:Nå er endelig valpen min født hos kennel Shavano. :D Men så er det bare å vente, igjen. Skulle ønske de neste ukene går kjempefort!! Noen andre her som skal ha valp fra K-kullet til Shavano forresten?


Huff, vet hvordan du har det... vi ventet som bare det på casper, sparte penger til reisen og hadde nedtelling på dagene deluxe... :D

Kos deg med den nye valpen når den kommer :D

Klem
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Innlegg MariaHelene » Lør Mar 29, 2008 5:34 pm

åååh, vi gleder oss sånn til valpen din kommer, og håper vi får komme for å kose og leke med den ;) har vært å sett på bildene, sååå små de er, men akk så søte!!!
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø

Innlegg stine » Lør Mar 29, 2008 9:10 pm

:D Plutselig er dagen der...
Lykke til med valpen...
Hadde støv på hjernen, men nå er det visst bare hundehår... :)
stine
 
Innlegg: 43
Registrert: Tor Mar 01, 2007 7:07 pm
Bosted: Nord-Troms

Innlegg Jannicke » Tir Apr 01, 2008 5:32 pm

Det blir nok en hann-hund denne gangen. Har ei tispe fra Shavano som blir syv år i slutten av april. Har i mange år ønsket meg en av hver...(-:
Takk for hyggelige svar forresten.
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg karma » Tir Apr 01, 2008 8:59 pm

Skjønner hva du snakker om !!!! Samboeren min og jeg venter på tispe fra Shavano. . . . Kan ikke vente !!!! [-o<
karma
 
Innlegg: 3
Registrert: Tor Mar 13, 2008 8:37 pm

Innlegg karma » Tir Apr 01, 2008 9:00 pm

Skjønner hva du snakker om !!!! Samboeren min og jeg venter på tispe fra Shavano. . . . Kan ikke vente !!!! [-o<
karma
 
Innlegg: 3
Registrert: Tor Mar 13, 2008 8:37 pm

Innlegg Irene » Ons Apr 02, 2008 10:01 am

Åh! Jeg var med å ta de imot jeg!!!! De er sååå søte alle sammen - og skal å snuse litt på de i kveld-de er jo allerede 1,5 uker og nå blir jeg borte i 10 dager, så abstinensen MÅ stilles asså!

Leah er forøvrig såååå flink mamma - de får en god start K barna!
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg karma » Fre Apr 04, 2008 10:55 pm

det høres veldig bra ut ! Tviler ikke et sekund....bildene sier mere enn ord! Og de sier MASSE = ) ;-)
karma
 
Innlegg: 3
Registrert: Tor Mar 13, 2008 8:37 pm

Innlegg -Lisa- » Fre Aug 01, 2008 10:37 pm

Heldiggrisen som har fått valp etter Leah.. jeg synes hun er nydelig.. Men det var vel siste kullet hennes hun fikk nå i vår.
MVH Lisa
-Lisa-
 
Innlegg: 30
Registrert: Ons Jul 18, 2007 9:19 pm
Bosted: Nord-Trøndelag

Innlegg Jannicke » Lør Aug 16, 2008 8:30 pm

Hei, hei!

Er visst lenge siden jeg har vært inne her. :oops: Takk skal du ha. Jeg er veldig fornøyd med lille gutten min. Har faktisk vært upåklagelig i oppførsel hittil. =D> Så rolig og flott i alle situasjoner. Helt utrolig å ha en avbalansert valp da. Det var ikke den forrige for å si det sånn.. :-? Det ironiske er at jeg aldri har sett Leah i levende livet. Men synes hun ser utrolig flott ut på bilder, og gemyttet hennes er jo fantastisk etter som de sier. Det var nok likevel bildene av faren til Lucas (svenske Murumbis Arrow with aim by Biscuit) jeg falt mest for når jeg valgte at jeg ville ha valp fra akkurat den kombinasjonen. Synes bare han ser så utrolig flott ut på bildene. Og så har han et sånt godt, snilt uttrykk i ansiktet som jeg liker så godt at RR'ene har. :smile:
Du får ha lykke til med valg av foreldre til din lille venn, også håper jeg du er like heldig som det jeg har vært med Lucas. :D Sjekk ut de nye kull planene til Shavano da vel, så jo også veldig spennende ut.
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg -Lisa- » Lør Aug 16, 2008 10:40 pm

Så herlig å ha en sånn valp:)
Dette blir min første valp, så jeg har jo ikke noe å sammenligne med, men jeg tror jeg vet sånn ca hva som venter :D Herlige er de nå uansett ;-)

Ja, jeg har sett litt på det neste kullet, men det som er dumt er at jeg ikke har tid til å ta imot valp akkurat på den tiden. Det skal jo litt til for at alt skal klaffe og.

Jeg håper og tror at det vil dukke opp noe som passer :smile:
MVH Lisa
-Lisa-
 
Innlegg: 30
Registrert: Ons Jul 18, 2007 9:19 pm
Bosted: Nord-Trøndelag


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron