Litt om hvordan det går med oss

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Litt om hvordan det går med oss

Innlegg amstene » Lør Aug 25, 2007 7:54 pm

Nå er Toya 4 måneder og det går veldig bra. Hun er så og si husren, bortsett fra noen uhell i buret når mamma og pappa er på jobb/skole og dagene. Det blir lenge å være alene hjemme uten tissepauser det! Regner med at dette blir bedre etterhvert, blæra blir bare mer utholdende for hver dag som går.

De første 5 ukene etter at vi fikk henne som 8 uker gammel valp hadde en av oss til enhver tid ferie, slik at vi fikk tid til å gjøre henne trygg på oss. Fremdeles er hun veldiug avhengig av oss, og tåler ikke å være hjemme. Hun ligger i burdet sitt og klynker og synes synd på seg selv. Men stort sett sovner hun raskt, hun har lært at buret er en trygg plass. Å stå ute alene i mer enn 2 sekunder er imidlertid helt forferdelig ;) Vi må vær så god være med ut og se på at hun tisser. Hehe.

Ellers elsker hun å leke, helst med absolutt alt annet enn sine egne leker, og det blir litt nei... Prøver å ta fra henne tingene og gi henne noe annet (hennes egen leker) som bytte, men det er absolutt ikke bra nok. Hennes leker er tydeligvis svært kjedelige.

Ellers er hun veldig nysgjerrig på kattepusen, men pusen er litt mer skeptisk. Det blir spennende å se, for jeg er sikker på de blir gode venner så snart Toya slutter og bjeffe på henne ;)

Det var litt om oss.

Og Annette har vært så søt og grei å hjulpet meg med å legge inn avatar.Tusen takk Annette!!
Sist endret av amstene den Tir Aug 28, 2007 1:50 pm, endret 1 gang
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Life » Man Aug 27, 2007 7:44 am

Heisan :D

Så trivelig å høre at alt går bare bra :D Tror ikke jeg har fått med meg at det er kommet en valp til Orkanger, det hadde vært koselig å treffe dere en dag. Kanskje dere har mulighet til å komme på treff på Øysand en lørdag, vi starter opp førstkommende lørdag kl. 12.00 :mrgreen:

Lykke til videre, håper vi snakkes ;-)

Liv, Fia og Chillie :razz:
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg amstene » Man Aug 27, 2007 9:02 am

Tror ikke jeg har fått med meg at det er kommet en valp til Orkanger, det hadde vært koselig å treffe dere en dag. Kanskje dere har mulighet til å komme på treff på Øysand en lørdag, vi starter opp førstkommende lørdag kl. 12.00


Vi har tenkt å komme ja! Toya syns det er veldig artig å leke med andre hunder, litt for artig. Kanskje det finnes noen tøffinger der som kan sette henne litt på plass ;)
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron