Nå blir vi RR-eiere...... Jippi

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg anjarubatscher » Tor Aug 02, 2007 5:39 pm

...og etter å ha sjekket referansene litt ser jeg at Zulu kongens navn også enkelte ganger skrives "Tshaka, Tchaka or Chaka", ref.Wikipedia
:mrgreen:
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Verind » Fre Aug 17, 2007 4:10 pm

Masse flotte forslag her, takk takk. Tror ikke vi bestemmer oss før vi har truffet valpen. Ser hvilken personlighet han har osv. Da faller det nok bare på plass :D

Søndag reiser vi, er framme på mandags formiddag, Regner med vi får treffe gutten vår så snart Målfrid er ferdig på jobb... :D :D

Her hjemme har vi gjort valpeklart, og sikret det som sikres kan.. husker sist gang vi hadde valp, gikk utover stubordfotene, litt ledninger og dukkehusmøblemanget, hehe...

:D
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Innlegg anjarubatscher » Fre Aug 17, 2007 8:42 pm

Høres ut som en god idè! Vi hadde flere navn på "listen" bla Shaka, men etter å ha blitt kjent med valpen vår, ble avgjørelsen tatt helt av seg selv. Gutten var rett og slett alt for søt til et så steintøft navn :mrgreen:

God tur, og lykke til med den lille!
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Verind » Søn Aug 19, 2007 8:10 am

Takker :D
I dag kjører vi sørover. er ikke på nett før vi kommer tilbake. Vil bare takke alle som har vært så vennlige, snille og har svart på våre ..til tider, rare og sprøe spørsmål... :D

Nå skal vi hente gutten vår, jeg jubler....(duskullehørtlykkeropetsomsusergjennomstuaogsomsikkertplagernaboensåtidligpåmorgenen)


Håper å se dere på neste RR-dagene folkens?

:D
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Innlegg lbend-d » Ons Aug 22, 2007 6:21 pm

ÅÅÅÅÅ er så spent på å høre fra dere :cool: Gikk turen hjem med den lille bra? Kanskje dere ikke har tid til å ta en tur innom her nå? BARE KOSER DERE NÅ, antar jeg :razz: Hva ble navnet????
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Verind » Ons Aug 22, 2007 11:49 pm

lbend-d skrev:ÅÅÅÅÅ er så spent på å høre fra dere :cool: Gikk turen hjem med den lille bra? Kanskje dere ikke har tid til å ta en tur innom her nå? BARE KOSER DERE NÅ, antar jeg :razz: Hva ble navnet????


Hei.

Vi kom ikke hjem før sent kvelden 22.august.. langt å kjøre.. :D
Turen gikk fint og tror du jommenmeg ikke vi traff en finsk RR på siste campingen, hehe.. det var moro :D
Vi er litt slitne så mere skriver jeg om noen dager :D
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Innlegg Verind » Ons Aug 22, 2007 11:51 pm

Verind skrev:
lbend-d skrev:ÅÅÅÅÅ er så spent på å høre fra dere :cool: Gikk turen hjem med den lille bra? Kanskje dere ikke har tid til å ta en tur innom her nå? BARE KOSER DERE NÅ, antar jeg :razz: Hva ble navnet????


Hei.

Vi kom ikke hjem før sent kvelden 22.august.. langt å kjøre.. :D
Turen gikk fint og tror du jommenmeg ikke vi traff en finsk RR på siste campingen, hehe.. det var moro :D
Vi er litt slitne så mere skriver jeg om noen dager :D



Ja, og forresten så ble navnet Casper :D :D Er i ekstase her, så hjernen er i overkok, hehe
:D
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Innlegg Zinda » Ons Aug 29, 2007 9:22 am

Grattis fra Oslo også! Kos dere med ny liten nydelig, som snart er stor... ;-)
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

hjemmeside

Innlegg Verind » Man Sep 03, 2007 2:01 pm

Her er Caspers egen lille hjemmeside, for de som er interresert.. Den er bare i startfasen, men det kommer mer etterhvert :D
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Re: hjemmeside

Innlegg Verind » Man Sep 03, 2007 2:02 pm

Verind skrev:Her er Caspers egen lille hjemmeside, for de som er interresert.. Den er bare i startfasen, men det kommer mer etterhvert :D

øøøøøh... glemte adressa

http://www.freewebs.com/casper-the-frie ... /index.htm

:oops:
Verind
 
Innlegg: 84
Registrert: Ons Jul 04, 2007 3:52 pm

Forrige

Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron