Flere RR-eiere på vei ;)

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Flere RR-eiere på vei ;)

Innlegg amstene » Ons Jun 20, 2007 7:51 pm

Snart blir vi "foreldre" til en liten jente! :) Toya kommer til oss i slutten av juli og vi gleder oss til det.

Asta Marie og Håvard :D
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Verind » Ons Jun 20, 2007 10:54 pm

Gratulerer så mye. Får man spørre om hvor dere får henne fra? Nord/sør?
Vi står selv på liste, men vet ikke om vi er heldige nok til å bli valgt ut av oppdretter ennå . Valpene kommer rundt denne tiden, men det er så mange som vil ha [-o<
Håper du som ny valpeeier deler erfaringen din med oss som kommer etter... har sikkert en million spørsmål når den dagen kommer, hehe... :D
Verind
 

Innlegg hilde » Tor Jun 21, 2007 4:54 am

GRATULERER OG LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Dere går en herrrrrrlig tid i møte, det er sikkert ;-) Vi gleder oss til å følge dere her på forumet!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg jetpet » Tor Jun 21, 2007 7:16 am

Åååå så spennende! :D

Gled dere masse. Det er fantastisk morro :D
Hilsen Janne og Ares i Bodø :-D
jetpet
 
Innlegg: 40
Registrert: Ons Feb 14, 2007 9:57 am
Bosted: Bodø

Hei Verind

Innlegg amstene » Tor Jun 21, 2007 6:03 pm

Vi skal hente valpen i Kongsvinger! Det blir et langt stykke å kjøre, men men :) I neste uke skal vi dra nedover for å hilse på oppdretteren slik at vi blir godkjent som valpeeiere, og om ca 1 måned blir det ny tur for å hente boffeloffen vår :) Gleder oss! Håper dere også får tak i en valp snart!!! [-o<
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Anja » Tor Jun 21, 2007 6:23 pm

Gled dere :smile: blir nok en spennede tid- og om det er fra Esperanza du skal hente valp så blir det et halvsøsken til Timo, men det er kanskje flere Kongsvingerområdet som har valper nå....
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

Re: Hei Verind

Innlegg Annette » Tor Jun 21, 2007 6:25 pm

amstene skrev:Vi skal hente valpen i Kongsvinger! Det blir et langt stykke å kjøre, men men :) I neste uke skal vi dra nedover for å hilse på oppdretteren slik at vi blir godkjent som valpeeiere, og om ca 1 måned blir det ny tur for å hente boffeloffen vår :) Gleder oss! Håper dere også får tak i en valp snart!!! [-o<


Det er dere ikke alene om her inne :) Ikke bare er det flere her inne som skal ha valp fra kullet, men det er nå ett og annet halvsøsken her inne også...

Jeg kjenner ikke mora, men faren er bare skjønn :D
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Torgunn » Tor Jun 21, 2007 7:38 pm

Gratulerer =D> Gleeed dere :D det er ei utroli flott tid med valp, nyt den! Hærlige hunder dette ;-)
Torgunn og Esi:)
Torgunn
 
Innlegg: 43
Registrert: Tor Feb 01, 2007 12:37 pm
Bosted: Bodø

Innlegg amstene » Tor Jun 21, 2007 9:58 pm

Anja skrev:om det er fra Esperanza du skal hente valp så blir det et halvsøsken til Timo.


Ja, det er det! Så artig :D
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Fint_lite » Tor Jun 21, 2007 10:07 pm

Hei!!..Og Gratulerer med valp

jeg og min samboer skal snart ha valp fra kongsvinger!! Evangelio :forelsket: Skal hilse på han til søndag!!
Fint_lite
 
Innlegg: 59
Registrert: Tir Des 05, 2006 12:23 am

Innlegg MariaHelene » Fre Jun 22, 2007 11:15 pm

åååå gratulerer :D

Hilsen en anna Halvbror ;) Gled dere!!!
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø

Innlegg amstene » Søn Jun 24, 2007 3:04 pm

Fint_lite skrev: jeg og min samboer skal snart ha valp fra kongsvinger!! Evangelio :forelsket: Skal hilse på han til søndag!!


Skal dere hente fra Kennel Ezperanza eller? For i såfall blir deres og vår valp søsken :) Vet ikke hvilket navn valpen vår har enda da men, vi skal uansett forandre det slik at Toya blir navnet til daglig :)
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Fint_lite » Man Jun 25, 2007 6:36 pm

amstene skrev:
Fint_lite skrev: jeg og min samboer skal snart ha valp fra kongsvinger!! Evangelio :forelsket: Skal hilse på han til søndag!!


Skal dere hente fra Kennel Ezperanza eller? For i såfall blir deres og vår valp søsken :) Vet ikke hvilket navn valpen vår har enda da men, vi skal uansett forandre det slik at Toya blir navnet til daglig :)
jepp, er der i fra!!

Vi var der i går...herremin så skjønne! Så ja, våres hunder er søsken :forelsket: De veide nå ca 3 kg, og de er jo så snåle å se på..litt små klønette da de gikk, de lekte med hverandre, to stykker hadde knurre leken!! haha..ble leken for vil kom hundemamma og skilte de. En utrolig flott, dyktig og tolvmodig mor! Og så var det litt mat igjenn og plutselig så lov alle og sov....det skiftet fort fra sove, spise, leke, spise og sove...Nå gleder vi oss bare enda mere til å få hjem nurket!!
Fint_lite
 
Innlegg: 59
Registrert: Tir Des 05, 2006 12:23 am

Innlegg amstene » Man Jun 25, 2007 7:55 pm

Fint_lite skrev: Vi var der i går...herremin så skjønne! .Nå gleder vi oss bare enda mere til å få hjem nurket!!


Ja, vi setter kursen mot Kongsvinger i morgen kl. 04.00... (Gjeeesp..) :-? Gleder meg nå, ikke bare skal vi få hilse på VÅR valp, men har heller aldri sett RR i "levende live" før, så det blir artig å se om det svarer til forventningene (det tror jeg forøvrig bestemt at det gjør :D )
amstene
 
Innlegg: 49
Registrert: Lør Jun 16, 2007 7:22 pm
Bosted: Orkdal, Sør -Trøndelag

Innlegg Sonja » Man Jun 25, 2007 8:38 pm

Gratulerer alle nye valpeiere :D
Gled dere. Dere går en herlig tid i møte :smile:
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Neste

Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron