Trønder uten RR

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Trønder uten RR

Innlegg HanneH » Tir Mar 13, 2007 4:00 am

Hei! :D

Jeg heter Hanne, er i fra Stjørdal i Nord-trøndelag der jeg bor sammen med samboeren min og sist, men "ikke" minst (i størrelse kanskje, men størst i betydning) hunden vår Mille som er ei chinese crested tispe på 2 år og 4 måneder. :D

Vi har i ei god stund vært på utkikk etter hund nr. 2. Iallefall rase nr. 2, men det er sannerlig ikke lett å velge mellom så mange flotte raser, og i tillegg finne en som matcher den lille vi har i fra før. :dunno:
RR står høy opp på lista over de mest aktuelle rasene for oss, og en skal ikke se bort i fra at den klatrer helt til topps :D

Så jeg er her for å lese og spørre og grave og lære! :valp:
HanneH
 
Innlegg: 4
Registrert: Tir Mar 13, 2007 2:55 am
Bosted: Stjørdal Nord-Trøndelag

Innlegg hilde » Tir Mar 13, 2007 5:30 pm

Velkommen til les, spørre, grave, ta feil, ha en mening og endre mening i blant-forumet! :smile:
Håper du får endel svar, og at de åpner for enda flere spørsmål!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Life » Fre Mar 16, 2007 12:12 am

Heisan Hanne :D

Enda en trønder JIPPI =D> vi tar imot alle vi kan få :mrgreen:

Selv bor jeg i Trondheim (bare en liten svipptur fra Stjørdal) og har to RR-jenter, Fia på 8 år og Chillie på 19 mnd.
Miljøet her i Trondheim er supert, og i utgangspunktet treffes vi hver lørdag kl. 12 på Øysand. Tar dere turen dit er dere garantert å få treffe flere flotte RR`er og deres like flotte eiere :razz: Er du usikker på hvor det er så bare send meg en PM, så forklarer jeg. Det er virkelig verd å ta turen innover en lørdag, en prat med engsjerte RR-folk kan være lurt før et eventuelt valg av rase skal tas ;-)

Velkommen skal dere være :mrgreen:

Liv og jentene
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg HanneH » Fre Mar 16, 2007 9:02 am

Life skrev:Heisan Hanne :D

Enda en trønder JIPPI =D> vi tar imot alle vi kan få :mrgreen:

Selv bor jeg i Trondheim (bare en liten svipptur fra Stjørdal) og har to RR-jenter, Fia på 8 år og Chillie på 19 mnd.
Miljøet her i Trondheim er supert, og i utgangspunktet treffes vi hver lørdag kl. 12 på Øysand. Tar dere turen dit er dere garantert å få treffe flere flotte RR`er og deres like flotte eiere :razz: Er du usikker på hvor det er så bare send meg en PM, så forklarer jeg. Det er virkelig verd å ta turen innover en lørdag, en prat med engsjerte RR-folk kan være lurt før et eventuelt valg av rase skal tas ;-)

Velkommen skal dere være :mrgreen:

Liv og jentene


Oi, så hyggelig! Det vil vi veldig gjerne :D

Tusen takk O:)
HanneH
 
Innlegg: 4
Registrert: Tir Mar 13, 2007 2:55 am
Bosted: Stjørdal Nord-Trøndelag

Innlegg Zinda » Fre Mar 16, 2007 10:38 am

HanneH skrev:Oi, så hyggelig!

Nettopp derfor er det så fint å ha RR, vi er en egen rase både folka og hundene!
og velkommen til skravleboksen! ;-)
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron