God Jul fra Trøndelag

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

God Jul fra Trøndelag

Innlegg Life » Man Des 25, 2006 9:09 pm

Endelig fikk jeg tid til å skrive en presentasjon til forumet. Har vært litt mye å henge fingra i for tiden ;-) Snakket med GT (Gunn Tove) i førjulsstria, og hun sa at jeg bare var "nødt" å delta på RR-forumet, det var et "must" for RR-eiere :D Og RR-eier er jeg, så det var vel på tide :razz: Jeg....det er Liv, og jeg er eier av to RR. Den første var jeg så heldig å få kjøpe fra Kennel Madahiro (å få kjøpe hund der er et privilege, ikke sant GT :D ) Fia (Madahiros Facile Princeps) er inn i sitt åttende år, en riktig voksen og kultivert dame, familiens dronning :D Også var det Djungelkattens Coolridged Chillie da, som kom flybåren fra Stockholm til Gardemoen 22.desember i fjor. Jeg var selvfølgelig med på flyet, men Chillie måtte reise i lasterommet :sad: Hun var allerede blitt 4 og en halv mnd og altfor stor til å sitte i fanget. Gjett om hun fikk sitte mye i fanget da vi endelig var hjemme i Trondheim seint lillejulaften. Den beste julegaven jeg noensinne har fått. Er ikke helt sikker på om Fia er helt enig, men jeg kan takke henne for at Chillie er den hun er, hun har vært en fantastisk oppdrager. Å ha to RR er faktisk ganske uproblematisk, selv om det krever endel arbeid. Det hører til historien at jeg har to gutter på 4 og 12 år, som forguder hundene og omvendt. I tillegg har jeg for tiden 2 hester, så hundene er mye med i stallen. Begge to liker å være med på tur sammen hestene, mye gratis trim på den måten :D Kan dere tenke dere noe mer idyllisk enn en tur på hesteryggen inn i skogen med to flotte RR-tisper løpende ved siden av, da er iallefall jeg i himmelen :D Ønsker alle sammen et Godt Nyttår og gleder meg til å følge med på Forumet framover :mrgreen:
Hilsen fra Liv og jentene :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Vanja » Man Des 25, 2006 11:31 pm

Velkommen! :D

Bra det blir flere. Kanskje det blir færre perioder med laber aktivitet her inne. [-o<
Vanja og Irma
Vanja
 
Innlegg: 168
Registrert: Ons Sep 14, 2005 2:41 pm
Bosted: Finnsnes, Troms

Innlegg Life » Tir Des 26, 2006 12:29 am

Skal prøve å stikke innom så ofte jeg kan jeg :D Må jo være et ypperlig forum for de som er førstegangs RR-eier. Kan få mye god hjelp av folk som har holdt på noen år med rasen. Sev syns jeg det er allright å holde meg litt oppdatert på rasen vår, greit å høre litt erfaringer fra forskjellige hold, og her treffer man jo RR`er fra hele landet :razz:
Vi snakkes :cool:
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg hilde » Tir Des 26, 2006 7:25 pm

ARTIG MED FLERE HER! VELKOMMEN! :smile:
Håper dere i RR-miljøet i Trondheim møter de to herrrrlige guttene fra vårt kull som har flyttet dit. Vakre Simba og skjønne Qiro har nå blitt Trøndere. ;-)

Fortsatt god Jul til dere alle!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Anja » Ons Des 27, 2006 9:49 am

Heisann :smile:

Og velkommen hit på forumet!
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

Re: God Jul fra Trøndelag

Innlegg Zinda » Ons Des 27, 2006 2:58 pm

Life skrev:Kan dere tenke dere noe mer idyllisk enn en tur på hesteryggen inn i skogen med to flotte RR-tisper løpende ved siden av, da er iallefall jeg i himmelen :D
Jeg vil være med!!! Hvis det er noe som heter hestesjuk (type: verpesyk) så er jeg det.
Velkommen til oss her!
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Gunn Tove » Ons Des 27, 2006 3:32 pm

Jippi! Endelig er du på plass, Liv! VELKOMMEN! =D>
Ja å få kjøpe og eie en Madahiro-hund er et privilegium! Så sant så sant!
Da gleder vi oss til masse nyttige erfaringer å få fra ei som har eid RR i hele 8 år! :D
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Life » Ons Des 27, 2006 7:01 pm

Hei Hilde :D
Hørte fra Susan at to av valpene fra Qi havnet her i Trondheim. De kunne ikke ha havnet på et bedre RR-sted :razz: Her er miljøet tett og vi treffes så ofte vi kan. Som oftes på jordene ved Øysand hver lørdag, men også ellers i uka om mulig. Har nesten alle RR`ene lagret på mobilen min jeg, så om jeg har tenkt meg en kveldstur sender jeg gjerne rundt en melding, og det dukker alltid opp en eller flere RR`er :D Om de ønsker kan de gjerne ta kontakt med meg på mobil 92801741 for en prat. Begge mine tisper er sosiale og har ingenting imot valper, de blir bare superglade for kunne ønske to nye rasefrender velkommen. Gleder meg veldig til å se de små krabatene. Liv :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Gunn Tove » Tor Des 28, 2006 7:34 pm

Jepps, sist jeg var i Tr.heim så kjedet jeg meg en kveld, og bare en liten sms senere så var jeg på tur med Liv og jentene. Så greit at! Jeg og Troja har og vært med på RR-treff på Øysand, og det er veldig trivelige treff!
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Hei

Innlegg siljealise » Tor Des 28, 2006 9:18 pm

En liten romjulshilsen fra Simba og jentene hans i Trondheim. Vi gleder oss til å bli med på treff snart :D
siljealise
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 29, 2006 10:34 am
Bosted: Trondheim


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron