Hei, jeg har vært på forumet i noen år, men nå skal jeg endelig få meg hund. Dvs vi er jo to om saken Endelig følte vi alt livssituasjonen tillot det. Så nå venter vi spent på vår jente som vi skal hente hos Linda i Narvik når den tid kommer. Vi har tenkt oss oppover til Narvik for å hilse på valpene og foreldrene (og menneskene) i april, og det gleder jeg meg utrolig til! Det er jo vel 30 mil og ferge for å komme seg dit, men det er det absolutt verd Ventetiden er jo lang, men jeg føler også at jeg trenger den, jeg leser bøker for livet, snakker med folk og forbereder familie og venner. Og så vet jeg jo at valpen trenger tiden for å ha et godt grunnlag med seg. Men tro ikke at jeg hevder at jeg er rolig! Stakkar alle mine kolleger, de kommer til å være lei hunden før hun kommer i hus Jeg bor i Bodø, og har vært så heldig og få treffe noen av de andre RR-eierne som bor her! Alle er veldig hyggelige og jeg håper jeg kan være med dere flere ganger hvis dere skal treffes med hundene, selv om det er før jeg får min egen og ha med Jeg syns forumet er flott, og bruker det masse
Hilsen Ann Marit
kommende matmor i Bodø